درخواست نماینده مجلس از سینماگران: ابروي اختلاس گران را بريزيد

22 تير 1397 ساعت 11:55

هفدهمین جشن مدیران تولید سینمای ایران، شامگاه پنجشنبه ۲۱ تیر با حضور سینماگران در محل هتل انقلاب برگزار شد.


در ابتدای این مراسم، مهران رجبی، بازیگر به عنوان مجری روی صحنه آمد و به حاضران خوش آمد گفت و در ادامه یونس صباحی از مدیران تولید پیشکسوت سینما گفت: «این جشن به بهانه تجلیل از مدیران تولید سینما برگزار می‌شود و امیدوارم با این تجلیل‌ها جایگاه این قشر از سینماگران بیشتر شناخته شود.»
در ادامه، سیروس الوند، کارگردان سینما و فاطمه ذوالقدر، نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس لوح تقدیر و دیپلم افتخار را به یوسف صمدزاده از پیشکسوتان سینما اهدا کردند. 
صمدزاده با حضور روی صحنه بیان کرد: «معتقدم مدیران تولید بهتری از من در سینما وجود دارند و باید آنها این لوح را می‌گرفتند. البته خوشحالم که این مراسم در کنار همکارانم و اعضای خانواده‌ام برگزار شد نه بعد از مرگم.»
سیروس الوند نیز در ادامه این مراسم توضیح داد: «طی یک ماه گذشته چند مراسم عزاداری دعوت شدم و امشب اولین جشن است که برگزار می‌شود. بسیار ناراحت هستم که جشن‌ها در حال کم شدن هستند؛ ما به جشن زنده هستیم نه اشک. همچنین به مدیران تولید اعلام می‌کنم که شما نخ سینما هستید در شرایطی که امروز سینما دست ۱۵ نفر است شما باید شرایطی را فراهم کنید تا افرادی که بیکار هستند سر کار بیایند.»

در ادامه لوح تقدیر و دیپلم افتخار توسط کیومرث پوراحمد و مهدی صیاد شیرازی به سعید سعدی اهدا شد.
کیومرث پوراحمد در سخنانی بیان کرد: «دمتان گرم که هوای خودتان را دارید و برای سینما جشن می‌گیرید، مدیران دولتی که به فکر سینما نیستند. درباره سعید سعدی نیز باید بگویم جزو افراد بسیار خوب و با آرامش سینما است چه در زمانی که مدیر تولید بود و چه حالا که تهیه کننده است.»
سعید سعدی نیز گفت: «از انجمن مدیران تولید برای این برنامه تشکر می‌کنم.»
در بخش دیگر این مراسم، احمد مازنی، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس و حسین محجوب،  نماینده مجلس، لوح تقدیر و دیپلم افتخار را به ناصر مقدس اهدا کردند.
مازنی در سخنانی گفت: «افرادی از صنوف مختلف امشب در کنار اعضای انجمن مدیران تولید حضور دارند که این حضور به هم‌افزایی و همفکری کمک می‌کند. سینماگران در جامعه تاثیرگذار هستند و باید از این فرصت و تاثیرگذاری در جامعه استفاده کنند. به خصوص سینماگران می‌توانند با استفاده از فضای مجازی و با استفاده از فالورهای خود برای تاثیرگذاری مثبت در جامعه استفاده کنند.»


کد مطلب: 140686

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/140686/درخواست-نماینده-مجلس-سینماگران-ابروي-اختلاس-گران-بريزيد

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir