کرواسی برای جشن ملی قهرمانی آماده می شود

24 تير 1397 ساعت 17:42

حساب رسمی تیم ملی کرواسی در توییتر برای تهییج مربی و بازیکنان این تیم، سخن از موفقیت قهرمانان سابق کروات به میان آورده است.


ساعاتی دیگر دو تیم فرانسه و کرواسی در دیدار نهایی جام جهانی 2018 به مصاف یکدیگر می‌روند و حساس‌ترین بازی این دوره از مسابقات را برگزار می‌کنند. دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه پیش از این در سال 1998 زمانی که یکی از بازیکنان اصلی خروس‌ها بود تنها قهرمانی تاریخ کشورش را رقم زد و حالا به دنبال این است دومین قهرمانی خود و فرانسه را این بار در کسوت مربیگری به دست آورد.
از طرفی دیگر تیم ملی کرواسی برای اولین بار با هدایت زلاتکو دالیچ به مرحله فینال جام جهانی رسیده و در آستانه کسب اولین قهرمانی خود قرار دارد. آن‌ها همه مسابقات خود در مرحله حذفی را بعد از 120 دقیقه به اتمام رساندند و نسبت به حریف خود از خستگی بیشتری رنج می‌برند. به همین دلیل لوکا مودریچ، کاپیتان تیم ملی کرواسی که از یکی از شانس‌های کسب توپ طلا است در این بازی احساس مسئولیت بیشتری می‌کند.

حال حساب رسمی تیم ملی کرواسی در توییتر برای تهییج زلاتکو دالیچ و شاگردانش به 10 موفقیت قبلی قهرمانان کرواسی اشاره کرده است. ایوانسیویچ ( قهرمان سابق تنیس ویمبلدون)، تعداد بالای اهداکنندگان اعضا در کرواسی و برابری جنسیتی در فدراسیون فوتبال کرواسی از جمله این موارد است.


کد مطلب: 140776

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/140776/کرواسی-جشن-ملی-قهرمانی-آماده-می-شود

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir