۰

قتل جوان مشهدي بر اثر اختلافات خاتوادگي

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۳
این جوان به طرفداری از مادرش برای امضا نکردن یک استشهادیه دروغین درباره یک ملک، با شوهر خواهرش درگیر شد و او را کشت. متهم به قتل که پس از کشتن شوهرخواهرش فراری شده بود توسط پلیس دستگیر شد.
وی صبح روز گذشته در بازسازی صحنه جنایت، به پلیس گفت: میثم (مقتول) مادرم را تهدید کرده بود که اگر این استشهادیه را امضا نکند، دخترش را سه طلاقه خواهد کرد.
صبح روز حادثه، شوهر خواهرم (مقتول) برگه استشهادیه‌ای را نزد مادرم به طبقه دوم ساختمان محل سکونت او آورد تا آن را امضا کند. او با این استشهادیه مدعی بود که خانه را از ناپدری‌اش خریده و طبقه‌ای از آن را به مادرم اجاره داده است در حالی که این موضوع هیچ ربطی به مادرم نداشت.
متهم ادامه داد: مادرم از امضای آن استشهادیه خودداری کرد که همین موضوع باعث عصبانیت دامادمان شد. او به مادرم گفت اگر این استشهادیه را امضا نکنی دخترت را سه طلاقه می‌کنم و اسباب و اثاث منزلتان را هم بیرون می‌ریزم! ولی بعد از ظهر دوباره وارد خانه ما شد و با هل دادن مادرم یقه مرا هم گرفت که در این لحظه من به داخل آشپزخانه پریدم و با برداشتن چاقویی از داخل کابینت دو ضربه به شکم و یک ضربه هم به پشت سرش زدم و از خانه فرار کردم!
کد مطلب : ۱۴۰۷۹۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.