آملی‌لاریجانی: برخي از مسئولان وزارت صنعت ممنوع الخروج شدند

26 تير 1397 ساعت 9:00

آیت الله آملی لاریجانی با بیان اینکه دشمن برای پمپاژ یأس در جامعه از همه ابزار‌های خود استفاده می‌کند، یادآور شد: دشمن مدعی فروپاشی جمهوری اسلامی ایران است، در حالی که ملت ایران طی همه سال‌های گذشته نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده اند و امروز هم با بهره مندی از توان داخلی و استعداد‌های درونی خود بر مشکلات فائق خواهند آمد.


آیت الله آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی با تبریک ایام ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س)، هفته کرامت و میلاد مسعود امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، مضاجع مطهر اهل بیت (ع) و بقاع متبرکه امامزادگان در مواطن شریفه از جمله عتبات عالیات، ایران و ... را در‌هایی به ابواب رحمت الهی توصیف و تصریح کرد: مسلمانان اعم از شیعیان و اهل تسنن در قرون متوالی با توسل به مقام اهل بیت (ع)، راهی به معنویت و نورانیت یافته اند و حوائج خویش را از این گنجینه‌های نورانی استمداد کرده اند. هر چه معرفت انسان نسبت به ائمه معصومین (ع) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و مقامات نورانی آنان بیشتر می‌شود، رشد و تعالی بیشتری می‌یابد و قلب او برای دریافت این نورانیت، مستعدتر می‌شود.
اهل بیت (ع)، ظهور تام حضرت حق در همه عوالم هستند
رئیس دستگاه قضایی با بیان اینکه اهل بیت (ع) در شراشر عالم وجود، ظهور تام حضرت حق هستند، ادامه داد: اگر به این معنا باور پیدا کنیم، اقتراب به ساحت اهل بیت (ع)، توسل به وجود نورانی و مبارک آن بزرگواران و توجه به مقاماتشان برای انسان شوق انگیز می‌شود و امیدواریم خداوند با برانگیختن این اشتیاق، توفیق بهره مندی از برکات وجودی اهل بیت (ع) و یافتن راهی به نورانیت آل الله را به همه ما عطا کند.
آیت الله آملی لاریجانی با بیان اینکه خداوند متعال بر انسان منت گذاشته و اهل بیت (ع) را واسطه فیض و رحمت خود برای ما قرار داده است، افزود: با اینکه خداوند متعال خود منشاء همه حقوق، عواطف و نعمات است بر حسب آنچه در زیارت جامعه کبیره می‌خوانیم، اهل بیت (ع) را واجد حقی بر خود می‌داند. ما نیز خداوند را به حق اهل بیت علیهم السلام قسم می‌دهیم که هر چه بیشتر، قلوبمان را به انوار محبت و معرفت اهل بیت (ع) روشن و منور بفرماید.
رئیس قوه قضاییه در ادامه سخنان خود با اشاره به دیدار روز گذشته هیات دولت و رئیس جمهوری با مقام معظم رهبری و توصیه‌های مهم و راهگشای رهبر معظم انقلاب در این دیدار، اظهار کرد: امیدواریم دولت محترم به عنوان مخاطب اصلی فرمایش‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نیز سایر قوا و نهاد‌ها در عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب کوشا باشند و بتوانند این مقطع حساس و خطیر را با موفقیت پشت سر بگذارند.
کار جهادی، مشکلات کشور را حل می‌کند
آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر ضرورت انجام کار جهادی، این موضوع را از مهم‌ترین محور‌های تذکرات ایشان دانست و یادآور شد: گاه لازم است انسان شیوه خود را تغییر دهد. کار جهادی و انقلابی، مشکلات کشور را حل می‌کند. توجه بیشتر به استعداد‌ها و امکانات داخلی و به کار گرفتن آن‌ها نیز توصیه بسیار مهمی است. گسترش روابط با سایر کشور‌ها به جز رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا که مدام با خباثت و موذی گری، اقدام به تشدید تحریم‌ها و تهدید‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران می‌کند، می‌تواند تهدید‌ها و تحریم‌های آمریکا را خنثی کند.
رئیس قوه قضاییه، خودباوری و امید به آینده را از دیگر نکات محوری مورد تاکید همیشگی مقام معظم رهبری برشمرد و گفت: اگر مسئولان نشان دهند که در صحنه حضور دارندو مشکلات مردم را به خوبی لمس می‌کنند، مردم هم در برابر کمبود‌ها و کاستی‌ها صبر پیشه خواهند کرد، زیرا این ملت در مقاطع مختلف نشان داده که به کشور و نظام خود علاقه دارد و از تبلیغات سوء دشمنان نظام اسلامی منفعل نمی‌شود.
اگر مردم از مسئولان عزم راسخ برای حل مشکلات ببینند، در صحنه حضور خواهند داشت
آیت الله آملی لاریجانی تصریح کرد: یکی از بهترین نمونه‌های اخیر در زمینه انجام کار جهادی و رفع مشکلات، آبرسانی به شهر‌های جنوبی از جمله خرمشهر و آبادان بود که همگی دیدیم با تلاش مضاعف مسئولان و همکاری مردم، این مشکل در کمترین زمان ممکن برطرف شد. این ماجرا نشان داد که اگر مردم از ناحیه مسئولان، جدیت، احساس مسئولیت و عزم راسخ ببینند، در صحنه حضور خواهند داشت.


کد مطلب: 140850

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/140850/آملی-لاریجانی-برخي-مسئولان-وزارت-صنعت-ممنوع-الخروج-شدند

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir