۰

٢١ هزار ميليارد تومان فساد مالي در طول يك سال كشف شد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۸
حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان، ضمن تبریک به مناسب دهه کرامت، با بیان اینکه داعش سرزمین را از دست داده اما اسلحه را بر زمین نگذاشته است، افزود: با وجود اینکه امروز داعش در نقطه جغرافیایی حاکمیت ندارد، اما تفکر شیطانی‌اش به دنبال استقرار است تا به کشورهای اسلامی به‌ویژه ایران که عامل اصلی ناکامی داعش در طول حیاتش بوده است، ضربه بزند.
 
وی با تاکید بر اینکه در برهه کنونی اگر لحظه‌ای دچار غفلت شویم، از همان جا ضربه خواهیم خورد، تصریح کرد: این اولین گردنه پیش پای ملت ایران نیست و در گذشته نیز ملت ایران از گردنه‌های سخت و دشوار زیادی عبور کرده‌اند و قطعا با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، این گردنه را نیز با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت، جای بسی خوشحالی است که امروز دیدگاه‌ها در کشور در مورد مسائل ملی نزدیک به هم است.
 
وزیر اطلاعات با یادآوری اینکه ایران اسلامی در زمینه مواضع استراتژیک به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته است، ادامه داد: نمونه بارز این موفقیت‌ها، برگزاری مقتدرانه و باشکوه مراسم روز جهانی قدس است که در سال‌های گذشته کمتر کشوری حتی تماشاگر این مراسم بود اما امروز نگاه جهانیان به روز جهانی قدس است که هر سال باشکوه‌تر از سال‌های قبل در ایران اسلامی برگزار می‌شود.
 
علوی با تاکید بر اینکه به لطف خداوند و با هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب، امروز جبهه مقاومت در اوج اقتدار خود قرار داشته و دشمن را سنگر به سنگر عقب رانده است، اظهار کرد: امروز جبهه مقاومت با جانی تازه‌تر مشغول بازپس‌گیری آخرین سنگرها از دشمن است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد آزادسازی قدس شریف از چنگال اشغال‌گران باشیم.
 
وی با بیان اینکه اگر بخواهیم علت بسیاری از مسائلی که با آن مواجه هستیم را در کارکرد دشمن جست‌وجو کنیم، مقابله با آن بسیار دشوار خواهد بود، افزود: عامل ۸۰ درصد از مشکلاتی که در جامعه با آن موجه هستیم، به خودمان برمی‌گردد، به همین خاطر باید به دنبال تدبیر عاملی باشیم که خودمان آن را به وجود آورده‌ایم، لذا اگر هشدارهای رهبر فرزانه انقلاب و رهنمودهای ایشان را عملیاتی کرده و راهبردهای حساب شده داشته باشیم، دشمن نمی‌تواند کاری کند، بنابراین مهم این است که در شرایط جدید چه باید کرد.
کد مطلب : ۱۴۰۹۰۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.