۰

تداوم خاموشی ها تا پایان شهریور

تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۲
 محمودرضا حقی‌فام سخنگوی صنعت برق امروز (یکشنبه31تیرماه) در نشست خبری با اشاره به کاهش تولید برقابی در کشور اظهار کرد: به دلیل کاهش بارش و پایین آمدن سطح سدها میزان تولید انرژی برقابی کاهش ۵۰ درصدی داشته است.
سخنگوی صنعت برق با اشاره به نقش دولت در کاهش مصرف برق تصریح کرد: همکاری دولت در کاهش ساعت سازمان‌های اداری و دولتی موجب صرفه جویی ۲ هزار مگاواتی شده است.
وی با اشاره به خاموشی‌های خارج از برنامه، بیان کرد: به دلیل افزایش دما، پیش‌بینی واحدهای دیسپاچینگ برای قطعی برق دچار اختلال در شبکه توزیع برق می‌شود با این وجود ما از طریق رصد و ‌گزارش‌های دریافتی ۹۵ درصد خاموشی‌ها با برنامه انطباق دارد و در تلاشیم میزان تناقضات را کاهش دهیم.
حقی فام با اشاره به پرداخت خسارت های ناشی از پرداخت برق به مشترکان اظهار کرد: سالیانه در قبوض مشترکان شهری ۱۰۰۰ تومان بابت بیمه وسایل برقی در نظر گرفته شده است و از طریق شرکت بیمه گذار که با توانیر قرارد دارد، پرداخت می‌شود.
سخنگوی صنعت برق ادامه داد: سال ۹۶ حدود ۱۶ میلیارد تومان به مشترکانی که به دلیل قطعی برق به تجهیزات و وسایل برقی آنها آسیب وارد شده، خسارت پرداخت شد.
حقی فام با اشاره به خاموشی های برق کشور گفت: با توحه به افزایش دما و میزان مصرف، پیش‌بینی می‌شود خاموشی ها تا شهریور ادامه یابد.
 
کد مطلب : ۱۴۱۰۷۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.