۰

بسيج عمومي اصولگريان براي دفاع از ثامن الحجج

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۷
صبح‌نو و بخشي ديگر از رسانه‌هاي اصولگرا حالا در چرخشي عجيب بعد از سكوت و بي‌تفاوتي نسبت به اين دادگاه‌ و فساد حاكم بر آن موسسه، از در دفاع از موسسه برآمده‌اند و در گزارش‌هاي خود حرف‌هاي يكجانبه مديرموسسه در حمله به دولت و بانك مركزي را به طور كامل پوشش مي‌دهند. بدون آنكه به حرف‌هاي وكلا و كارشناسان بانك كوچك‌ترين اشاره‌‌اي كرده باشند. 
صبح نو در گزارش خود تمام‌ حرف‌هاي متهم را منتشر كرده كه در بخشي از آن بانك مركزي و دولت متهم شده‌اند. او گفته بود: «روند فعاليت موسسه رو به جلو حركت مي‌كرد كه ما از اين اتفاق خوشحال شديم، اما در تاريخ ٢٥/٥/٩٤ به يكباره مسوولان بانك اعلام كردند‌ موسسه اعتباري ثامن‌الحجج غيرمجاز است كه باعث شوك و تعجب ما شد. و چرا مسوولان بانك مركزي در تلويزيون اين مساله را مطرح كردند كه مشكلات فراوان به وجود آمد؟ من آنچه در توان داشتم گذاشتم و سكوت كردم، آنها چهار سال از همه نظر ما را تخريب مي‌كردند و مسوولان عليه ما در رسانه‌ها صحبت مي‌كردند.»
اين درحالي است كه مديرمسوول همين روزنامه هفته گذشته در توييتي مدعي بود اخبار مربوط به اين موسسه را اصولگراها پوشش دادند و حالا اصلاح‌طلبان تازه صداي‌شان در آمده است.
کد مطلب : ۱۴۱۰۸۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.