۰

شفر: شانسی برای موفقیت‌های بزرگ نداریم

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۷
وینفرد شفر، در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) استقلال، اظهار کرد: تیمی که ما در اختیار داریم شبیه تیم زیر ۲۱ سال است که تعدادی بازیکن با تجربه هم در این تیم حضور دارند. خیلی از بازیکنان ایرانی ما از این شرایط خوشحال نیستند اما باید بدانید که بازیکنان داخلی قلب تیم ما هستند. تعدادی از بازیکنان منتظر دریافت حقوقشان هستند که آن را دریافت نکرده‌اند. برای همین با آقای فتحی تماس گرفتیم و ایشان امروز به محل تمرین آمدند تا با بازیکنان صحبت کنند. شرایط ما شاید چندان خوب نیست. پنج بازیکن ما از آخرین بازی ما که برابر ذوب آهن بود در حال‌ حاضر در کنار ما نیستند. من بهترین آرزوها را برای هواداران دارم.او افزود: ما به زمان نیاز داریم چرا که تیممان جوان شده و تعدادی بازیکن جوان و با استعداد در اختیار داریم و به همین خاطر به کمی زمان نیاز داریم تا پیشرفت کنیم و بهتر شویم. با این شرایطی که در حال‌ حاضر داریم شانس زیادی برای موفقیت‌های بزرگ نداریم. الان سخت کار می‌کنیم و تلاش می‌کنیم اما این بازیکنان جوان سه تا پنج ماه زمان نیاز دارند تا به آن سطحی که انتظار داریم برسند.
شفر همچنین گفت: با همه وجود تمرین می‌کنیم اما درباره بازی با پیکان از الان نمی‌توان صحبت کرد. امیدوارم بازیکنان ما از لحاظ ذهنی آزاد و رها شوند چرا که باید پول‌هایی بگیرند و مشکلات مالی دارند. آقای مدیرعامل هم امروز آمدند و صحبت کردند و با توجه به این که تازه به باشگاه آمده‌اند امیدواریم که هر چه‌ زودتر مشکلات را حل کنند.
سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا شخصا با جپارف و تیام صحبت کرده است یا خیر و این که چه زمانی به تمرینات استقلال ‌اضافه خواهند شد، گفت‌: جپارف و تیام را در استانبول ملاقات کردم و با آقای افتخاری و توفیقی، مدیران قبلی باشگاه صحبت کردم. در آن جا به آنها گفتم پول‌شان تا فردا به دست‌شان می‌رسد اما پول‌شان به دست‌شان نرسید و بعد از آن نیز دیگر آنها را ندیدم. من از هواداران درخواست دارم بیشتر از گذشته از تیم حمایت کنند چرا که تیم جوان است.
 
کد مطلب : ۱۴۱۱۸۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.