۰

وکیل متهم ردیف سوم ثامن‌الحجج: موكلم ٦ سال پيش استعفا داده بود

تاریخ انتشار
شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۸
بهروز صفری اظهار کرد: همان‌طور که در جلسه دادگاه نیز گفتم، موکلم در جلسه بعدی رسیدگی به پرونده شرکت می‌کند و هیچ مکشلی در این خصوص وجود ندارد. 
این وکیل دادگستری با بیان اینکه موکلش کارمند بازنشسته است افزود: موکلم تازه و پس از مطرح شدن نامش در رسانه‌ها از موضوع مطلع شده و اصلاً نمی‌دانست در این پرونده متهم است زیرا برای او هیچ احضاریه و اخظاریه‌ای ارسال نشده و دادگاه نیز این مسئله را تایید کرده است.
وکیل مدافع متهم ردیف پرونده ثامن‌الحجج اضافه کرد: در هر صورت بنده و موکل اعتماد کامل به دستگاه قضایی داریم. صفری با بیان اینکه موکلش ممنوع‌الخروج نیست گفت: از سال 88 تا 91 موکلم اعلام کرده که مستعفی است و دادگاه مشهد نیز در این خصوص حکم صادر کرده و احکام آن موجود است و از آن تاریخ به بعد نیز موکل هیچ جا شرکت نکرده و هیچ نامه‌ای هم امضا نکرده است.
وکیل مدافع متهم ردیف سوم پرونده ثامن‌الحجج با بیان اینکه موکلش فقط یک کارمند است و ریالی از مجموعه ثامن‌الحجج نگرفته، درباره اتهام منتسب به وی در کیفرخواست صادره از سوی دادسرا گفت: فعلاً هیچ اتهامی به موکل تفهیم نشده است. 
صفری تصریح کرد: بانک مرکزی که در پرونده ثامن‌الحجج، شاکی اصلی، در هیچ جای این پرونده از موکل من شکایت نکرده است و نامی از موکلم در شکایت بانک مرکزی وجود ندارد. 
کد مطلب : ۱۴۱۲۵۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.