۰

۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرمان کشف شد

تاریخ انتشار
شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۰
سرهنگ "يدالله حسن پور" در تشريح اين خبر گفت: كارآگاهان مستقر در ايست بازرسی مرصاد در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه كاميون مشكوك و جهت بررسي بيشتر متوقف كردند.
وي افزود: كارآگاهان در بازسی از اين خودرو 6 هزار ليتر سوخت قاچاق از نوع گازوئيل شدند.
اين مقام انتظامي با اشاره به رشد 168 درصدی كشف سوخت قاچاق نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان کرمان بیان کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش محموله سوخت قاچاق 160 ميليون ريال می‌باشد.
رئيس پليس آگاهي استان در پايان خاطر نشان كرد: نيروي انتظامی مبارزه با كالا و سوخت قاچاق را يكي از اولويت هاي كاري خود می‌داند و اجازه جولان را به برهم زنندگان نظم اقتصادي جامعه را نخواهد داد.
براساس این گزارش فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد از كشف 16 هزار نخ سيگار قاچاق و دستگيري يك قاچاقچي در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "محمود بیدشکی" نیز در تشريح جزئيات اين خبر گفت: ماموران پليس امنيت عمومي اين فرماندهي در پي کسب خبري مبني بر دپوي سيگار قاچاق در يك واحد صنفی، بررسي موضوع را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.
وي افزود: ماموران در تعاقب پايش هاي اطلاعاتي محل دپو سيگارهای قاچاق را شناسايی و با هماهنگي مقام قضائيی از اين واحد صنفي 16 هزار نخ سيگار قاچاق كشف و در اين رابطه يك قاچاقچي را نيز دستگير كردند.
فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد در پايان با اشاره به تحويل متهم به مقام قضائي جهت سير مراحل قانونی خاطر نشان كرد: با توجه به تاثيرات منفی قاچاق كالا بر اقتصاد كشور، برخورد جدي با اين پديده شوم وظيفه همگان است و بايد با جديت با اين معضل برخورد تا اقتصاد داخل با مشكل مواجه نشود.
 
کد مطلب : ۱۴۱۳۰۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.