۰

معاون اجتماعی دادستان مشهد از کشف لاشه‌های تازه در باغ وحش مشهد خبر داد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۸
محمد بخشی‌محبی ، با اعلام این خبر، اظهار کرد: پس از کشف 4 تخته پوست و 4 جمجمه ببر در باغ‌وحش وکیل‌آباد مشهد در روزهای گذشته، روز گذشته کارشناسان خبره‌ای برای بازرسی به باغ‌وحش مشهد اعزام شده و در بازرسی‌های خود از داخل یکی از انبارهای باغ وحش دو تخته دیگر از پوست یوزپلنگ کشف کردند.
وی یادآور شد: هم‌چنین پیش از این 4 جمجمه ببر نیز در آن باغ‌ وحش کشف شده بود که طبق گزارش کارشناسان بعضی از این جمجمه‌ها تازه هستند و حشرات هم‌چنان در اطراف آن‌ها بوده است و دندان‌های نیش آن‌ها به گونه‌ای است که نشان می‌دهد سن ببرها جوان بوده است.
بخشی‌محبی افزود: کارشناسان دام‌پزشکی نیز به محل اعزام شدند و در گزارش آن‌ها آمده که شرایط بهداشتی باغ وحش برای نگهداری حیوانات مناسب نیست و حتی داروهایی که چندین سال قبل تاریخ آن‌ها منقضی شده است نیز از این باغ وحش کشف شد.
 معاون اجتماعی دادستان مشهد پیش از این در پی گزارش‌هایی از مرگ 8 قلاده ببر در باغ وحش مشهد از کشف 7 تخته پوست و 4 جمجمه ببر در این باغ وحش خبر داده بود که با واکنش محیطزیست همراه شده بود. مسئولان محیط زیست در واکنش به این اخبار، مرگ این ببرها را طبیعی و مربوط به گذشته دانسته بودند که به مسئولان محیط زیست نیز اطلاع داده شده بوده است.
 
کد مطلب : ۱۴۱۳۵۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.