۱

استاندار البرز: طبق دستور رئیس جمهوری، استفاده از اراضی دولتی تسهیل می شود

تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۶
استاندار البرز گفت: در خصوص طرح بازآفرینی شهری طبق دستور رئیس جمهوری، استفاده از اراضی دولتی برای تحقق اهداف این طرح تسهیل می شود.
وی با تاکید بر ضرورت جلب مشارکت بخش خصوصی در بازآفرینی شهری افزود: در این زمینه دستگاه ها باید با جدیت بیشتری وارد عمل شوند.
نجفی عنوان کرد: شهرداری کرج نیز به جد درصدد تحقق 2 پروژه حوزه خود باشد و از اراضی مربوط به خود برای ستاد بازآفرینی بهره برداری کند..
وی گفت: با آغاز به کار طرح ها و پروژه های ستاد بازآفرینی شهری، اشتغال قابل توجهی ایجاد می شود که این امر نیز برای استان حائز اهمیت خواهد بود.
استاندار البرز افزود: کار سختی در پیش است و باید مسئولان استان با عزم و اراده جدی درصدد تحقق اهداف ستاد بازآفرینی شهری برآیند.
وی با بیان اینکه کمبود مدارس بخصوص در سطوح دبستان یکی از عمده ترین مشکلات البرز است، ادامه داد: محله حصار کرج با بیش از 12 هزار نفر جمعیت، فاقد مدرسه ابتدایی است که این امر جای تاسف دارد.
نجفی گفت: چنین جلساتی برای ما مسئولان فرصت محسوب می شود، چراکه ما به عنوان خدمتگزاران مردم دور یک میز برای تصمیم گیری در جهت رفاه حال مردم، جمع می شویم.
وی افزود: مسئولان ابزاری برای حل مشکلات مردم هستند و نمی توانند با بهانه هایی مانند کمبود امکانات و اعتبارات، کمکاری و اهمال خود را توجیه کنند چراکه همه ما باید در برابر خداوند پاسخگوی اعمال خود باشیم.
استاندار البرز اضافه کرد: انتظار می رود اکنون در این شرایط ویژه، با رویکردی خاص گره گشای مشکلات مردم باشیم.
وی گفت: استان البرز از ابتدا با ضعف های جدی در زیرساخت ها مواجه بوده از این رو باید خلاهای بزرگ را با تدبیر و برنامه ریزی مورد بررسی قرار داده و در جهت رفع آنها اقدام کرد.
نجفی افزود: در اجرای طرح بازآفرینی شهری، مقدار قیر مصوب باید به طور کامل تخصیص یابد و حتی مازاد بر آن نیز درخواست شود.
استان البرز بیش از 2 هزار هکتار بافت فرسوده شهری دارد.
 
کد مطلب : ۱۴۱۳۶۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.