۰

عضو فراکسیون امید مجلس : طرح استیضاح رییس‌جمهوری خاستگاه سیاسی داشت

تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۵
علیرضا رحیمی، نماینده عضو فراکسیون امید درباره شرایط اقتصادی کشور و تغییر رئیس بانک مرکزی گفت: تغییر در کابینه دولت قطعا باید تابع یک ضرورت باشد و در حال حاضر که مشکلات اقتصادی موجب نارضایتی نسبی شده است و به نوعی انتظار جامعه تثبیت قیمت‌ها و ثبات اقتصادی است، تغییر در مجموعه مدیریتی اقتصاد باید اتفاق بیافتد.
وی تاکید کرد: تغییر در تیم اقتصادی دولت به معنای تصمیم مجلس نیست و خود دولت و کابینه و حتی رئیس‌جمهور می‌تواند شخصا تصمیم بگیرد منتها از این طرف هم تحت فشار افکار عمومی و رسانه‌ها نباید قرار بگیرد که تصمیم عجولانه تاثیری در بازار نداشته‌باشد، یعنی به نوعی تغییرات در کابینه تغییر برای تغییر نباشد بلکه تغییر برای تحول و پیشرفت و بهینه شدن امور باشد. در این صورت است که هم جامعه و هم مجلس از تغییر استقبال می‌کند.
این عضومجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشنهادات برخی درباره طرح عدم کفایت رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: به نظر عضو هیات رئیسه مجلس می‌رسد طرح موضوع عدم کفایت و استیضاح رئیس‌جمهور بیشتر خاستگاه سیاسی و احساسی دارد و غالبا برای بهره‌برداری کوتاه‌مدت از آن استفاده می‌شود وگرنه به صورت مبنایی و ساختاری جایگاهی به لحاظ ظرفیت سیاسی در مجلس ندارد و در جامعه هم مطالبه مردم و ظرفیت سیاسی جامعه و افکار عمومی این نیست بلکه مطالبه مردم و جامعه ثبات در بازار و اقتصاد و تثبیت قیمت‌ها است.
رحیمی افزود: مردم قطعا حمایت لازم را از رئیس‌جمهوری که به او رای داده‌اند خواهند داشت.
کد مطلب : ۱۴۱۳۷۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.