۰

تام کروز غیرممکن ها را ممکن کرد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۶
اکران قسمت جدید سری فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» مهم‌ترین اتفاق این روزهای گیشه سینمای جهان است. این فیلم و بدلکاری‌های تام کروز در آن پیش از اکران عمومی هم با اتفاقاتی که برای تام کروز افتاد خبرساز شده بود.تام کروز و ماموریت غیرممکن جدید
«ماموریت غیرممکن: فال‌اوت»‌ اکران شد و علاوه بر فروش خوب نظر منتقدان سینمایی را جلب کرد و نقدهای مثبتی گرفت. این فیلم در افتتاحیه‌ای گسترده در بیش از ۴ هزار سالن سینمای آمریکای شمالی روی پرده رفت و با فروش ۶۱ میلیون دلاری حکمران مطلق گیشه شد.
این فیلم به غیر آمریکای شمالی که بزرگترین بازار سینمای جهان است، در ۳۶ کشور دیگر هم روی پرده رفت و در آن‌ها به فروش ۹۲ میلیون دلاری دست پیدا کرد. این کشورها ۴۰ درصد از گیشه بین‌الملل را تشکیل می‌دهند و فروش خوب فیلم در آن‌ها نوید سودی قابل توجه در بازار جهانی را برای سرمایه‌گذاران فیلم در کمپانی پارامونت به همراه دارد.
به این ترتیب فروش فیلم در افتتاحیه جهانی به بیش از ۱۵۳ میلیون دلار رسید. باید در نظر داشت که این فیلم هنوز در چین که دومین بازار بزرگ سینمای جهان است، اکران نشده و تا ۳۱ اوت در این کشور روی پرده نخواهد رفت.
فروش خوب «ماموریت غیرممکن»‌ نشان می‌دهد که تام کروز هنوز توانایی جذب مخاطب را دارد و از ستارگان پولساز سینِما است.
تام کروز در فیلم جدید «ماموریت غیرممکن» بار دیگر با کریستوفر مک‌کواری همکاری کرده است. مک‌کواری کارگردان قسمت قبلی «ماموریت غیرممکن» با عنوان «ملت یاغی» بود. در فیلم جدید سیمون پگ، ربکا فرگوسن، شان هریس، هنری کویل و الک بالدوین کنار تام کروز جلوی دوربین رفته‌اند.
 
کد مطلب : ۱۴۱۴۰۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.