۰

فرهاد مجيدي به استقلال باز مي گردد؟

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۹
مسئولان وزارت ورزش به این نتیجه رسیده‌اند که به استقلال سر و سامان بدهند. آن‌ها که بی‌دلیل پای مدیریت قبلی ایستادند تا زمان به ضرر استقلال تمام شود، حالا می‌خواهند کمک کنند تا استقلال حضوری شایسته در آسیا داشته باشد. البته اینکه چرا وزارت تیمداری می‌کند، بحث دیگری است، اما خب آن‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که از چهره‌های محبوب استقلال استفاده کنند و چه کسی محبوب‌تر از فرهاد مجیدی؟!
زوم روی آکادمی و قرارداد‌ها
پارسال که بحث حضور فرهاد به عنوان دستیار شفر مطرح شد، مربی آلمانی مخالفت کرد. شاید به این دلیل که کادرش را بسته بود و می‌خواست با امثال ساناک، کولی و... کار کند و شاید به این دلیل که نمی‌خواست یک چهره محبوب را به استقلال بیاورد، اما الان قضیه کلی فرق کرده و قرار نیست فرهاد مجیدی دستیار شفر شود. مهم‌ترین تفاوت این است که وزیر ورزش که از محبوبیت مجیدی باخبر است، پشت او است و حمایتش می‌کند. همین مسئله می‌تواند گارانتی حضور فرهاد در استقلال باشد. مسئله مهم دیگر اینکه مجیدی اگر به استقلال برود، با عنوان مدیر فنی و با اختیار تام می‌رود. یعنی کار او تمرین دادن و... نخواهد بود بلکه می‌رود تا یکسری مسائل ساختاری مثل آکادمی و... را در استقلال درست کند. مجیدی اعتقاد دارد اگر تیم‌های پایه‌ای استقلال درست شود، دیگر تن و بدن هواداران با رفتن امثال امید ابراهیمی و امید نورافکن نمی‌لرزد. قرارداد‌هایی که در استقلال بسته شده، بیشتر به سود بازیکنان و به ضرر باشگاه است و این هم جزو مسائلی است که مجیدی اگر برگردد، باید به آن ورود کند.
حمایت هواداران و وزیر از مجیدی
فرهاد مجیدی در سال‌های ابتدایی حضورش در فوتبال عضو تیم بهمن بود که همین امیرحسین فتحی مدیرعاملش محسوب می‌شد. آن‌ها رابطه خوبی داشتند و حتی فتحی که گفته می‌شود همان موقع هم استقلالی بود، کمک کرد تا فرهاد در اوج جوانی استقلالی شود. همین مسئله می‌تواند باعث شود تا این بار هم مجیدی تمایل به حضور در استقلال داشته باشد و به عنوان «مدیر فنی» باشگاه با او کار کند. البته مهم‌تر از همه این‌ها «خواست» و «حمایت» وزیر است که می‌تواند پشتوانه حضور فرهاد باشد. در کنار شخص وزیر، باید به حمایت هواداران استقلال از مجیدی اشاره کرد که مسلماً پشت او خواهند بود چراکه آن‌ها همچنان فرهاد را دوست دارند و از حضورش در استقلال هم با هر اسم و عنوانی حمایت می‌کنند.
کد مطلب : ۱۴۱۴۸۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.