۰

کارت ملی در داخل تولید می شود

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۶
سیف‌الله ابوترابی، در این باره اظهار کرد: با مطرح شدن بحث تحریم‌ها و بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای داخلی تصمیم بر آن شد که به سمت تولید داخلی برویم که خوشبختانه موفق شدیم بدنه کارت ملی هوشمند را داخلی سازی کنیم زیرا قبلا این بدنه‌ها وارداتی بود.
وی با بیان اینکه‌ داخلی سازی بدنه کارت ملی هوشمند تاثیری در روند ثبت‌نام و صدور کارت ملی ندارد، اظهار کرد: کسانی که هنوز موفق به دریافت کارت ملی هوشمندشان نشده‌اند می‌توانند طبق روال گذشته با مراجعه به سایت و پیش ثبت نام و سپس تکمیل ثبت‌نام در دفاتر پست و پیشخوان نسبت به ثبت‌نام و دریافت کارت ملی هوشمندشان اقدام کنند.
سخنگوی سازمان ثبت‌احوال افزود: کارت‌های داخلی در مرحله تست نهایی بوده و تا آبان ماه سال جاری وارد بازار می شود. این کارت‌ها از نظر کیفیت و ظاهر تفاوتی با کارت‌های وارداتی ندارد. همچنین تغییری در هزینه ثبت‌نام ایجاد نخواهد شد و شهروندان نگران این موضوع نباشند.از طرفی شهروندانی که برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت‌نام کرده‌اند با ورود این کارت‌ها از آبان‌ماه موفق به اخذ آن خواهند شد.
ابوترابی در پایان صحبت‌هایش به اعتبار کارت‌های قدیمی اشاره کرد وگفت: کارت قدیمی پانچ شده فاقد اعتبار بوده وکارت‌های هوشمند، جایگزین آنها برای هرگونه فعالیتی هستند.
 
کد مطلب : ۱۴۱۴۹۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.