کی‌روش: تا پايان قراردادم مذاكره نمي كنم

11 مرداد 1397 ساعت 17:55

تیترهای روزنامه های ورزشی صبح پنجشنبه را مرور کنید. پر است از توضیحاتی درباره کارلوس کی روش. سرمربی پرتغالی روز گذشته پستی در اینستاگرامش منتشر کرد که بوی خداحافظی می داد. ولی همشهری ورزشی ، اعتماد و چندین روزنامه دیگر آن را یک بازی برای سرمربی نام دادند که انجام شده تا فشار بر فدراسیون ایران بیشتر شود.


روزنامه خبرورزشی نوشت مشکل سر انتقال پول است و کی روش می ترسد دلارهایش را چمدانی از ایران خارج کند و به جرم پول شویی در اروپا بازداشت شود.
او پیشنهادی ندارد!
خبر مهمتر صبح پنجشنبه اما این بود:«بلماضی سرمربی تیم ملی الجزایر شد.» این یعنی کارلوس کی روش اصلا پیشنهادی غیر از ایران ندارد که بخواهد به آن فکر کند. خبر توافق با او با تنها مشتری آفر یقایی هم اصلا واقعیت نداشته است.
در این شرایط مهدی تاج از مذاکرات جدید با کی روش سخن گفته . از اینکه جایی نمی رود و اصلا فدراسیون ایران هم به تیم ملی بدون کی روش فکر نمی کند. او البته از این گفته که مذاکرات را نمایندگانش با کی روش ادامه داده اند. فدراسیون هم که بیانیه رسمی داده و گفته که کی روش به ایران بر می گردد و توافق نهایی شده است. آنها حتی برنامه تمرینات تیم ملی را اعلام کرده اند. آن هم بر اساس خواست کی روش.
کی روش چه می گوید؟
کی روش اما چرا راضی نیست؟ پست او چه معنایی داشت؟ این پست مبهم سبب شد تا خبرآنلاین در تماسی با او خواستار توضیحات شفاف در این باره شود. کارلوس کی روش حالا در بیانیه ای 9 بندی که اختصاصی در اختیار ما قرار گرفته ، همه چیز را شرح داده است. او از این گفته که مشکل کجاست.
مذاکرات از کجا آغاز شده و اختلافات بر سر چه چیزی است. سرمربی تاکید داشته در ترجمه دقت شود تا همه چیز شفاف باشد. بر همین اساس متن انگلیسی و ترجمه فارسی مکاتبات با او را منتشر می کنیم تا همه چیز خیلی واضح قابل بررسی باشد.
 


کد مطلب: 141530

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/141530/کی-روش-پايان-قراردادم-مذاكره-نمي-كنم

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir