۰

مطرح شدن طرح مذاكره با آمريكا در شوراي امنيت ملي مجلس

تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۱
سیدحسین نقوی‌حسینی، نماینده مردم ورامین در خصوص مذاکرات ایران و آمریکا و تاکید ترامپ بر تحقق این مذاکرات، گفت: جمهوری اسلامی ایران یک بار با آمریکا پای میز مذاکره نشست و در قالب برجام توافقی هم صورت گرفت اما عدم پایبندی آمریکایی‌ها به توافق صورت گرفته سبب شد تا اعتماد و اطمینان ایران نسبت به آنها از بین برود.
نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: موضوعاتی مبنی بر بررسی مذاکرات ایران و آمریکا در شورای عالی امنیت ملی یا مجلس مطرح شده است اما با توجه به عدم اعتماد به آمریکایی‌ها این پیشنهاد قابل بررسی در هیچ نهاد و مجموعه‌ای نیست.
وی افزود: پیشنهاد آقای ترامپ در ابتدای امر باید رد شود، در جمهوری اسلامی ایران هیچ کسی جواب تلفن ترامپ را نخواهد داد زیرا در گذشته پس از مذاکرات و توافق انجام گرفته آنها نقض عهد کردند مگر آنکه آمریکایی‌ها رفتار خود را تغییر دهند.
نقوی حسینی تاکید کرد: دستگاه دیپلماسی کشور مسئول پیگیری موضوعاتی چون مذاکره با آمریکا است، از همین رو وزارت خارجه پاسخ پیشنهاد آقای ترامپ را داده و سخنگوی وزارت خارجه هم توضیحات لازم را ارایه کردند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: وزارت خارجه موضوع مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با همه کشورها از جمله آمریکا را رصد و ارزیابی می‌کند، هم‌اکنون هم پاسخ ایران به آمریکا داده شده و نظر قطعی ما رد این پیشنهاد است.
 
کد مطلب : ۱۴۱۵۶۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.