۰

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور : ایران در جنگ زمینی و دریایی به بازدارندگی کامل رسیده است

تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۴
سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در همایش معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری های سراسر کشور که در وزارت کشور برگزار شد، گفت: دشمنان می‌خواهند در غالب شبکه های اجتماعی هماهنگی های لازم را انجام دهند مثلا در آشوب های سال گذشته ما دو لایه از شبکه را پیدا کردیم که یکی از آنها شبکه عملیاتی مبتنی بر شبکه تلگرام و دیگری شبکه نخبگان و مسئولین از طریق توییتر بود آنها توانسته بودند این دو شبکه را هماهنگ و اهداف خود را دنبال کنند. آمریکایی ها در استراتژی هایشان مفسدین اقتصادی را سرباز خود می دانند زیرا آنها به دنبال منافع شخصی هستند اما در جهت اهداف آمریکا حرکت می کنندمفسدین اقتصادی در چارچوب استراتژی تهاجمی اقتصادی از از دشمن آمریکایی اقدام می کنند.
رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور با اشاره به اهداف آمریکایی ها در نرفتن به سمت جنگ، اظهار داشت: آمریکایی ها می‌گویند جنگ را نشان بدهیم و برای دوقطبی کردن جامعه از آن استفاده کنیم اما وارد آن نشویم زیرا خاصیتی ندارد باجنگ اتحاد و انسجام در کشور بوجود می آید و در مقابل دشمن می ایستند و آمریکایی ها هم افق روشنی از نتیجه جنگ ندارند. خوشبختانه ما در بسیاری از حوزه ها از جمله جنگ زمینی و دریایی و جنگ مقاومت به بازدارندگی رسیده.
وی ادامه داد: آنان معتقدند فشارهای اقتصادی را در دراز مدت نمی توانند دنبال کنند زیرا ایران برایش راهکارهایی پیدا می کند. آن ها نقطه اوج این فشارها را تا آخر سال پیش بینی کرده اند، مخالفان این استراتژی معتقدند اگر جمهوری اسلامی ایران طاقت بیاورد و در برابر این فشارها زمین نخورد برنده نهایی خواهد بود. ما در چهل سالگی انقلاب درگیر یک سناریوی جدید علیه ایران هستیم. درچهل سالگی انقلاب اسلامی در حداکثر قدرت دفاعی و امنیتی و قدرت بازدارندگی موثر دفاعی درگیر یک سناریوی جدیداز تهدید شده ایم.
وی نقش منطقه ای ایران را برای آمریکا خورد کننده دانست و گفت: محورمقاومت خوشبختانه توانسته است پیروزی های مقتدرانه ای را در عراق و سوریه و مقابل داعش بدست بیاورد و امروز گروه های مقاومت مانند حزب الله در مرز سرزمین های اشغالی تهدیدی جدی برای حیات رژیم صهیونیستی هستند. آنها داعش را ایجاد کرده بودند که حائلی بین ما و آن ها باشد اما نتیجه برعکس شد.ما در منطقه دست برتر را داریم. امروز وقتی سردار سلیمانی سخنرانی می کند نشان دهنده این است که ما ابزارهای مختلفی را برای تحت فشار قرار دادن دشمن در اختیار داریم.
 
کد مطلب : ۱۴۱۵۹۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.