۰

دبیر کل موتلفه: جهانگیری موفق عمل نكرد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۱
محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران حزب متبوع خود گفت: مراجع عظام تقلید، ملجاء و پناه مردم هستند، مردم گلایه‌های خود را به مراجع منتقل می‌کنند. اظهارنظر مراجع عظام علاوه بر نظر خودشان همان مطالبه مردم است. کاهش ارزش پول ملی و قدرت خرید مردم یکی از اعتراضات به حق ملت است. در شرایط فعلی، سیاست گذاری برای حل این مشکلات بر عهده شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا و اجرای آن بر عهده قوه مجریه و دولت است.
وی خطاب به رئیس جمهور گفت: فرمانده تیم اقتصادی شما یعنی آقای جهانگیری و همکاران اقتصادی ایشان در این فرماندهی نه تنها موفق نبوده‌اند بلکه شکست خورده‌اند. اگر قرار باشد مصوبات شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا برای اجرا به همین فرماندهی داده‌شود، نتیجه‌بخش نخواهد بود.
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی افزود: جناب آقای رئیس جمهور! به نظر ما حل مشکلات اقتصادی جز با داشتن برنامه و سامان جدید و جایگزین شدن فرد واجد شرایط و تازه نفس به جای معاون اول فعلی با افراد واجد شرایط و تازه نفسی که تیم اقتصادی دولت را تشکیل می‌دهند، مقدور نیست.
حبیبی تأکید کرد: ما معتقدیم علاوه بر ضعف‌های موجود در تیم اقتصادی فعلی دولت، مدیرانی در همین دولت هستند که کار نفوذی دشمن را انجام می‌دهند. وزارت اطلاعات موظف بوده و هست که آنها را شناسایی و برخورد لازم را با آنها از طریق قوه قضائیه به عمل آورده یا بعدا به عمل آورد.
وی ادامه داد: به عنوان نمونه عامل اصلی ورود بیش از ۶ هزار اتومبیل خارجی آن هم با تقلب در اسناد و مدارک جز با تبانی افرادی در داخل دولت میسر نبوده است. کار غیرقانونی محرزی که صدها میلیارد تومان در آمد نامشروع بادآورده را نصیب چند نفر کرده‌است.
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی اظهار کرد: آقای رئیس جمهور می‌دانند و یا باید بدانند که برای معاضدت با ایشان برای حل مشکلات مردم دایره وسیعی وجود دارد که در داخل این دایره افرادی کارآمدتر از تیم موجود اقتصادی هستند. ما دچار قحط الرجال نیستیم، همه نیروهای انقلاب آماده کمک به آقای رئیس‌جمهور در این مورد هستند.
 
کد مطلب : ۱۴۱۶۱۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.