۰

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی: رییس جمهوری امشب باید از مسائل، موضوعات و دلایلی که منجر به بحران اقتصادی شده سخن بگوید

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۹
محمدرضا نجفی با بیان این که اولویت های مردم این روزها کاملا مشخص است، اظهارداشت: در این شرایط اقتصاد و چشم اندازی که به صورت واقع بینانه و اصولی پیش رو کشور است از مسائل بسیار مهم و اساسی بوده که به شدت در سرنوشت زندگی مردم و اقتصاد کلان موثر است.
وی افزود: قطعا مساله اقتصاد از مسائل محوری و اولویت دار کشور است اما پرداختن به اقتصاد صرفا کافی نیست بلکه باید به موضوعاتی که بر این بخش نیز تاثیرگذار است، پرداخته شود.
عضو فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: بخش مهمی از آنچه که بر اقتصاد کشور تاثیرگذار شده مسائل سیاسی، بین المللی و سبک و سیاق مدیریت داخلی است.
نجفی ادامه داد: همچنین نوع فضاسازی و بستری که برای مشارکت همه شهروندان و کنشگران و نخبگان در جامعه فراهم شده در اقتصاد تاثیرگذار است.
وی همچنین گفت: رییس جمهوری امشب باید از مسائل، موضوعات و دلایلی که منجر به بحران اقتصادی شده سخن بگوید، این حق مردم است که بدانند چه عواملی موجب چنین وضعیتی شده است.
روحانی مقتدرانه و شفاف سخن بگوید
نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: انتظار می رود دولت بسیار مقتدرانه، شفاف و صادقانه تصویر درستی از این مسائل ارائه دهد و برنامه خود را که با محور افزایش انگیزه در جامعه است، تشریح کند تا امید به آینده بهتر شکل بگیرد و تصویری واقع بینانه و بدون اضافه گویی برای مردم ایجاد شود.
دکتر حسن روحانی رییس‌جمهوری قرار است امشب - دوشنبه - حدود ساعت 21:40 از شبکه اول سیما، شبکه خبر و رادیو سراسری به صورت زنده با مردم ایران گفت‌وگو کند.
 
کد مطلب : ۱۴۱۶۸۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.