۰

شهردار تهران : عده‌ای به دلیل علاقه به کلنگ‌زنی و قرارگرفتن مقابل دوربین پروژه‌های متعددی در شهر آغاز کرده‌اند

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۳
سید محمدعلی افشانی روز سه شنبه در آیین افتتاح ۵۰ پروژه عمرانی منطقه ۹ تهران افزود: همین امر موجب شد پروژه ای که اتمام آن دو سال زمان نیاز دارد ۱۰ سال طول بکشد.
او با بیان اینکه منابع مردم در این وضعیت تلف می شود گفت: باید متناسب با دارایی و منابع پروژه پیش بینی و تعریف کرد نه اینکه به اصرار دیگران و اینکه بیان کنیم ما پروژه ای را آغاز کردیم، طرح تعریف کنیم.
تقسیم منابع شهر در حوزه وظایف دیگران
افشانی در ادامه با بیان اینکه فلسفه وجودی شهرداری خدمت به مردم است گفت: باید توجه داشت شهرداری ابتدا به وظایف اصلی و ذاتی خود بپردازد.
او تصریح کرد: متاسفانه در گذشته منابع محدود شهرداری در حوزه وظایف دیگران تقسیم ‌و همین امر موجب شد این دستگاه ها پاسخگوی وظایف خود نباشند.
ننگ بر مدیری که با تخلف مماشات کند
شهردار تهران در ادامه حل مشکلات شهر و اداره بهتر آن را در گرو مشارکت مردم دانست و گفت: زمانی مردم به ما اعتماد خواهند داشت که احساس کنند منابعی که در اختیار مدیریت شهری قرار می دهند درست هزینه می شود و فساد در سیستم وجود ندارد.
وی با اشاره به نامه امیرالمومنین به مالک اشتر اظهارداشت: گاهی اوقات عده ای حیثیت و اعتبار یک سازمات را می برند و ننگ است بر مدیری که زیرمجموعه اش دارای تخلف باشد و مماشات کند.
افشانی با اشاره به اینکه در جلسه کارکنان و مدیران شهرداری به همه شما یک نهج البلاغه هدیه دادم و خواستم پیش از شروع هفته کاری یک صفحه از آن را بخوانید افزود: مبنای عمل ما باید نامه امیرالمومنین به مالک اشتر باشد.
به گفته او هیچ منشور مدیریتی کامل تر و جامع تر از این نامه نیست.
کد مطلب : ۱۴۱۷۳۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.