چاپ ۲۰ میلیون نسخه الکترونیکی در سال جاری

16 مرداد 1397 ساعت 15:42

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه امسال بیش از 20 میلیون نسخه الکترونیک چاپ شده است گفت: 90 میلیون نسخه درمانی الکترونیک طی سال گذشته تاکنون در کشور صادر شده است.


سیدتقی نوربخش  با حضور در اداره تامین اجتماعی شهرستان جیرفت در جمع خبرنگاران افزود: یکی از برنامه های مهم سازمان تامین اجتماعی، ایجاد نسخه الکترونیک و حذف دفترچه بیمه است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر در هشت استان کشور نسخه به صورت الکترونیک صادر می شود تصریح کرد: صدور نسخه الکترونیک زیرساخت مهمی برای تحول در نظام سلامت کشور به شمار می رود که سازمان تامین اجتماعی در این حوزه، پیشگام است.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به سفر یکروزه خود به جنوب استان کرمان بیان کرد: به دعوت نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی به این منطقه سفر کردیم تا بتوانم امکانات موجود درمانی این دیار را بررسی و برای پیشرفت و ارتقای این زیرساخت ها راهکار موثری پیدا کنیم.
نوربخش اضافه کرد: سه بیمارستان در استان کرمان به طور مستقیم به مردم خدمات ارائه می دهند و درمان غیرمستقیم هم از طریق دفتر اسناد پزشکی در حال انجام است.
بیش از یکصد هزار خانوار ماهانه در استان کرمان از سازمان تامین اجتماعی مستمری دریافت می کنند و تعهدات این مجموعه در بخش بیمه ای و حوزه پرداخت مستمری بیش از 110 میلیارد تومان در ماه است.
سیدتقی نوربخش صبح امروز به همراه معاونان و مدیران استانی سازمان تامین اجتماعی با دعوت نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد به منظور بررسی امکانات درمانی این شهرستانها به جنوب کرمان سفر کرد.


کد مطلب: 141744

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/141744/چاپ-۲۰-میلیون-نسخه-الکترونیکی-سال-جاری

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir