۰

اعلام جزيياتي از موشک جدید سپاه

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۲
طرح بکارگیری موشک کروز با برد ۱۵۰۰ کیلومتر قابل نصب بر روی هواپیمای سوخو ۲۲ برای اولین بار در بازدید سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه از پایگاه هوایی شیراز و در مراسم رونمایی از ۱۰ دستگاه هواپیمای سوخو ۲۲ بهینه شده و ارتقا یافته مطرح شد، نظر به اهمیت این خبر و نقش این دستاورد در ارتقای توانمندی های دفاعی کشور برای مقابله با تهدیدات دشمن و نیز پاسخ به برخی اظهارنظرهای غیرکارشناسی از سوی اشخاص نا آشنا به فناوری های نظامی در فضای مجازی که منجر به سوالاتی در افکار عمومی شده است، یکی از متخصصین و مدیران پروژه های موشکی نیروی هوا فضای سپاه در گفت وگویی به ارائه جزئیاتی پیرامون این دستاورد مهم پرداخت.
وی بکارگیری موشک های کروز زمین پایه، هواپایه و دریاپایه در بردهای مختلف را در ارتش‌های جهان دارای پیشینه و سابقه ای طولانی توصیف و تصریح کرد: این موشک‌ها از زمین و دریا بوسیله بوستر و پیشران اولیه پرتاپ شده و با روشن شدن موتورهای مرحله دوم که معمولاً از نوع جت می‌باشد، مسیر خود را ادامه می‌دهند؛ در نوع هواپایه نیز هواپیما نقش پیشران اولیه را ایفا می‌کنند.
کد مطلب : ۱۴۱۷۵۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.