۰

۲ کیلو مواد مخدر از حجاج در فرودگاه تهران كشف و ضبط شد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۴
سردار حسن مهری اظهار کرد: تا الان بیش از 1.9 کیلوگرم انواع مواد مخدر از زائران و حجاج، کشف و ضبط شده است و متاسفانه تعدادی از زائرین به دلیل همراه داشتن موادمخدر از این سفر محروم شدند.
وی با اشاره به تصمیم‌گیری درخصوص اعزام به حج این زائران گفت: در جلسه کمیسیونی که در تهران به منظور اعزام این حجاج تشکیل می‌شود، دستورات قاطعی داده شده و بعضی از حجاجی که موادمخدر از آن‌ها کشف شده بود، ممنوع الخروج شدند.
رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور ادامه داد: متاسفانه بعضی از این زائران که مدینه اولی بودند به دلیل همراه داشتن موادمخدر، سفر به مدینه منوره را از دست دادند و حتی در صورت موافقت کمیسیون با اعزام آن‌ها، این افراد مستقیماً به جده و سپس به مکه مکرمه اعزام می‌شوند و پس از پایان مناسک حج به سرعت به کشور برمی‌گردند و پس از برگشت، به پرونده‌آن‌ها رسیدگی می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه دستگیری حجاج به اتهام همراه داشتن مواد مخدر توسط پلیس عربستان، اقدامات سختی از سوی آن‌ها را به دنبال دارد گفت: خوشبختانه با تلاش پلیس فرودگاه‌های کشور، تاکنون هیچ گزارشی از دستگیری حجاج ایرانی در عربستان نداشته‌ایم و مشکلی تا این لحظه در این بخش گزارش نشده است.
 
کد مطلب : ۱۴۱۷۹۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.