۰

«شعله‌ور» می‌تواند موفقیت «رگ‌خواب» را تکرار کند؟

تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۷
تعداد فیلم‌های جدید روی پرده سینما از هفته گذشته با اکران 4 فیلم جدید «شعله‌ور» به کارگردانی حمید ‌نعمت‌الله، «پشت دیوار سکوت» ساخته مسعود جعفری جوزانی، «راه رفتن روی سیم» به کارگردانی احمدرضا معتمدی و «همه چی عادیه» فیلمی از محسن دامادی افزایش پیدا کرد تا مخاطبان انتخاب‌های متنوع‌تری برای تماشا داشته باشند. نکته جالب اینکه برخلاف فیلم‌های اکران شده در هفته‌های پیشین که اغلب آثار کمدی بودند، در میان این چهار فیلم تنها یک اثر کمدی دیده می‌شود.
در هفته گذشته اتفاق ویژه‌ای در اکران و فروش هیچ کدام از فیلم‌های در حال اکران نیفتاد و می‌توان گفت گیشه سینماها هفته‌ای آرام را پشت‌ سر گذاشت. البته به نظر می‌رسد اکران فیلم‌های جدید علی‌الخصوص فیلم جدید حمید نعمت الله که ساخته قبلی‌اش «رگ خواب» مورد استقبال علاقه‌مندان سینما قرار گرفته بود بتواند تکانی دیگر به گیشه سینماها بدهد.
در گزارشی که در ادامه می‌خوانید روند فروش فیلم‌های روی پرده را بررسی کردیم.
4 فیلم جدید پرمخاطب می‌شوند؟
در میان آثار اکران شده جدید که از چهارشنبه هفته گذشته روی پرده سینماها رفتند، به نظر می‌رسد «شعله‌ور» حمید نعمت‌الله شانس بیشتری برای جلب توجه مخاطبان داشته باشد. امین حیایی و پسرش در این فیلم بازی می‌کنند وهمین مووضع خیلی‌ها را برای تماشای این اثر ترغیب می‌کند. این فیلم داستان زندگی مردی را روایت می‌کند که احساس می‌کند عددی نشده است و این احساس او همه‌ زندگی‌اش را تحت تاثیر قرار می‌دهد. بازی خوب امین حیایی در این فیلم خاطره نقش‌آفرینی‌های پیشین این بازیگران را در سال‌هایی که نقش اول بسیاری از فیلم‌های سینمایی بود را تداعی می‌کند. البته ناگفته نماند حیایی با گریمی متفاوت در نقشی کاملا متفاوت با آنچه تا کنون از او دیده‌ایم در این فیلم ظاهر شده است.
امین حیایی، دارا حیایی، زری خوشکام، بهمن پرورش، فرید قبادی، مژگان صابری و پانته‌آ مهدی نیا بازیگران «شعله‌ور» هستند.
 
کد مطلب : ۱۴۱۹۷۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.