۰

«مگ»‌ همچنان پرفروش‌ترین فیلم سینمای جهان معرفی شد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۰
تجربه فیلم «پلنگ سیاه‌» نشان داده بود که استفاده از بازیگران سیاه‌پوست می‌تواند به موفقیتی تجاری تبدیل شود، حالا هم فیلم دیگری که بازیگران شرق آسیا در آن بازی می‌کنند، موفقیت تجاری قابل توجهی به دست آورده است.«آسیایی‌های پولدار» در آمریکای شمالی روی پرده رفت و در پنج روز نخستین نمایش ۳۴ میلیون دلار فروش داشت که بیش از ۲۵ میلیون دلار آن در سه روز پایانی هفته به دست آمد.
بعد از فیلم «باشگاه لوک جوی» که ۲۵ سال پیش اکران شد، «آسیایی‌های پولدار» نخستین فیلمی است که در هالیوود از بازیگران آسیایی‌الاصل استفاده می‌کند. این فیلم در کمپانی برادران وارنر بر اساس رمانی پرفروش از کوین کوان ساخته شده است.
نکته جالب توجه درباره این فیلم بودجه ۳۰ میلیون دلاری آن است. با این میزان بودجه سود هنگفتی در انتظار کمپانی برادران وارنر است.
به گفته جف گلدستین مدیر اکران کمپانی برادران وارنر این فیلم از اهمیت فرهنگی بسزایی برخوردار است و به ما در هالیوود یادآوری می‌کند که باید خارج از چارچوب‌های رایج بیاندیشیم.
این فیلم علاوه بر فروش خوب در گیشه توانست انتظارات منتقدان را برآورده کند. در این فیلم داستان زنی آمریکایی به نام راشل چو را روایت می‌کند که قرار است با نامزدش به عروسی بهترین دوستش در سنگاپور برود و در این بین می‌فهمد نامزدش از یکی پولدارترین خانواده‌های آسیا است.
روزهای خوش برادران وارنر
کمپانی برادران وارنر این روزها فیلم پرفروش‌ دیگری را هم روی پرده دارد. فیلم «مگ» هفته گذشته دومین اثر روی پرده بود و ۲۱ میلیون دلار فروش داشت. مجموع فروش فیلم در ۱۰ روز نخست اکران به ۸۳ میلیون دلار رسیده است.
«مگ» بیشتر فروش خودش را در گیشه بین‌الملل کسب کرده است و هفته گذشته نیز در گیشه بین‌الملل یکه‌تاز شد و به فروش ۶۷ میلیون دلاری دست پیدا کرد.
 
کد مطلب : ۱۴۲۰۵۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.