۰

مهدی تاج: تیم امید از کره ترسید!

تاریخ انتشار
جمعه ۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۶
مهدی تاج: تیم امید از کره ترسید!
بیانیه ای در تکریم طرح استفاده از بازیکنان کم سن و سال و جوان تیم ملی. این بخش از گفته ها البته خوب است. اینکه او بخواهد تاکید کند هدف بلند مدت فدراسیون ، المپیک است و این نسل به امان خدا رها نمی شوند اما مشکل جایی دیگر است. جایی که آن ها با استراتژی غلط یاد بچه هایی که باید بیاموزند دادند، با ترس به زمین بروند.
این پرسش صریح ما از مهدی تاج بود بلافاصله بعد از انتشار بیانیه اش. حرف هایی که بدون سانسور برای تان نقل می شود.
آقای تاج شما بلافاصله بعد از بازی تیم ملی امید بیانیه دادید. این بیانیه باعث یکسری سئوال می شود.
ببینید حالا من حرف هایم را می زنم ، شما هم بعد روی آن ها تحلیل های خودتان را هر طور می خواهید بنویسید. ما از ابتدا می خواستیم یک کار بلند مدت کنیم. ما یک تیم زیر 21 سال داشتیم که چشم اندازمان برای المپیک توکیو بود و انصافا بچه ها خیلی خوب تلاش شان را کردند. من از این مسیر حمایت کردم و پشت شکست قایم نشدم و نخواستم کاسه کوزه ها را سر تیم و کادرفنی بشکنم. ما یک مسیری ترسیم کردیم که دنبالش هستیم تا به موفقیت برسیم.
اینکه تیم ملی جوان باشد اصلا مشکلی ندارد ، مشکل جایی است که شما یاد این بچه ها دادید که بترسند و گفتید باید ببازید که به این کره نخورند.
ببینید من مطلب تان را هم خواندم. خوب نیست می نویسید آقای وزیر آقای تاج ،خجالت بکشید! خوب نیست این مطالب را می نویسید. این تیم کره خیلی تیم قدرتمندی بود . 5 تا بازیکن از آلمان داشت. 3 تا بازیکن بالای 23 سال ولی بچه های ما همه زیر 21 سال بودند. ولی دیدید چه بازی خوبی جلوی این تیم انجام دادیم. این همان چیزی بود که از تیم مان انتظار داشتیم.
اتفاقا مشکل همین جاست.اول درباره این لژیونرهای کره که گفتید می پرسم بعد به ماجرای مطالب انتقادی... با این نگاه شما ، منتقدان تان هم پس حق دارند. این مشکل بچه ها نیست. آنها تلاش شان را کردند. اینکه فدراسیون ایران نتوانسته بازیکنانش را از لیگ های اروپایی بگیرد. بازیکنان زیر 21 ساله اش را می گویند. رضا شکاری و امید نورافکن که می توانستند در این تیم بازی کنند.
ما این کار را نکردیم. خوب هم کردیم. می خواستیم با همین بچه هایی که داشتیم به مسابقات برویم! رفتیم به نظرم این بچه ها هم خوب بودند. من هم برای همین از آنها برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران تشکر کردم و نخواستم پشت شکست شان قایم شوم و گناه را گردن شان بیاندازم و از زیر بار نتیجه فرار کنم.
اینکه به خاطر نتیجه به این بچه های کم سن و سال بگویید بروید ببازید ، یعنی ترسیدن را یادشان دادید و این زشت است. اصلا با آن فرهنگ ایرانی که ادعایش را داریم هم نمی خورد.
بله در این باره حق با شماست . اگر این طور باشد که به عمد باخته باشند رفتار درستی نبوده ولی من از حمید استیلی پرسیدم و او گفت این استراتژی خودش، آقای کرانچار و کادرفنی بوده که به همه بازیکنان دخیره هم بازی برسد. نرفته بودند که ببازند و این طور نبوده که بیاندازید گردن من و آقای وزیر.
کد مطلب : ۱۴۲۱۰۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.