۰

عضو هيات رئيسه مجلس شوراي اسلامي: سوال از رییس‌جمهور همین جا تمام می شود

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۲
عضو هيات رئيسه مجلس شوراي اسلامي: سوال از رییس‌جمهور همین جا تمام می شود
احمد امیرآبادی فراهانی در گفت وگو با خبرآنلاین، در خصوص شائبه مطرح شده پیرامون ارجاع پرونده طرح سؤال از رئیس جمهور به قوه قضائیه، اظهار داشت: پرونده سؤال رفت قوه قضائیه نرفت.
وی افزود: قرار شد نمایندگان مستندات شان در خصوص 5سؤال مطرح شده از رئیس جمهور در مورد استنکاف از قانون را به هیئت رئیسه مجلس ارائه دهند و بعد در این خصوص، معاونت قوانین مجلس هم بررسی های لازم را می کند و بعد تصمیم می گیریم.
مسئول پرونده طرح سؤال از رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ماده 217 آیین نامه مجلس شورای اسلامی در این زمینه ابهام دارد و به همین جهت نمی توان به صورت قطعی گفت که پرونده سؤال از رئیس جمهور به قوه قضائیه می رود.
امیرآبادی گفت: اگر پرونده سؤال از رئیس جمهور، به قوه قضائیه نرود، این مسئله در همین جا تمام می شود؛ مثل کارت زردی که وزرا از مجلس گرفتند.
وی خاطرنشان کرد: بر فرض هم که این پرونده به قوه قضائیه برود، به دیوان عالی نمی رود، و فقط به یک شعبه می رود و این مثل تحقیق و تفحص هایی است که می فرستیم و بررسی می شود.
کد مطلب : ۱۴۲۲۸۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.