۰

کدام بازیگران سینما الهام‌بخش لقب گرفتند؟

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۴
 جایزه هنرمند الهام‌بخش که هر سال از سوی بنیاد انجمن بازیگران آمریکا اهدا می‌شود، امسال به هریسون فورد و لیدی گاگا اهدا خواهد شد.
این بنیاد هر سال از دو هنرمند که «از جایگاه خود در پیشبرد اهداف انسان‌دوستانه استفاده کرده‌اند» تقدیر می‌کند. از کسانی که در دوره‌های گذشته این عنوان را از آن خود کرده‌اند می‌توان به لئوناردو دی‌کاپریو، لیونل ریچی و کیت وینسلت اشاره کرد.
مراسم اهدای جایزه روز ۸ نوامبر برگزار خواهد شد. دو هنرمندی که امسال برای این جایزه انتخاب شده‌اند هر کدام از جایگاه خود در راستای اهداف انسان‌دوستانه استفاده کرده‌اند.
هریسون فورد بیش از همه برای فعالیت‌ در زمینه حفظ محیط زیست مشهور است. او رئیس هیات مدیره گروهی غیرانتفاعی است که در راستای حفظ تنوع زیستی در مناطق بحران‌زده جهان فعالیت می‌کنند.
در بیانیه‌ این بنیاد از فعالیت‌های لیدی‌ گاگا در جهت قبح‌زدایی از عنوان کردن مشکلات روانی نام برده شده و در عین حال از کارهای خیریه او برای کمک به بی‌خانمان‌ها و بیماران مبتلا به ایدز در نظر گرفته شده است.
گاگا این روزها به دلیل بازی کنار بردلی کوپر در فیلم «ستاره‌ای متولد شده است» و حضور در جشنواره ونیز مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.
هریسون فورد هم قرار است در آینده نقش ایندیانا جونز را در پنجمین قسمت از این سری فیلم‌های مشهور به کارگردانی استیون اسپیلبرگ بازی کند.
کد مطلب : ۱۴۲۴۶۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.