۰

روحاني عنوان كرد: بخشی از التهابات، داخلی است

تاریخ انتشار
شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۲
روحاني عنوان كرد: بخشی از التهابات، داخلی است
وی در بخشی دیگر از سخنانش خاطرنشان کرد: می‌فهمم که کارمندان دولت حقوقشان ثابت است و تحت فشار هستند. می‌دانیم که مردم در سختی هستند؛ می‌دانیم که زمان جنگ است؛ جنگ اقتصادی.
رئیس جمهور در مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره شهید رجایی گفت: من به عنوان رئیس جمهوری ایران اعلام می‌کنم بخشی از التهابات، داخلی است. التهابات داخلی را هم می‌خواهیم به گردن آمریکا و رژیم صهیونیستی بگذاریم؟ بله آنها خیلی جنایت‌کار هستند و خیلی به ما ضربه زدند. اما خودمان چه؟
وی اظهار کرد: به عنوان رئیس دولت اعلام می‌کنم بخشی از التهابات داخلی است. صادرکننده داخلی و خصولتی ارزی که باید در سامانه نیما قرار دهد را صبر می‌کند و ۴۸ ساعت بعد این کار را انجام می‌دهد. حالا دلیلش را نمی‌خواهم بگویم چرا. این کار جنایت به کشور است.
وی ادامه داد: من دیروز به مسئولین مربوطه گفتم اگر دیدند مسئولی یا فردی چنین جنایتی کرده‌اند، اول او را عزل کنند و دوم به دادگاه بفرستند.
روحانی یادآور شد: ما حدودا ۴۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی داریم. الان حدود ۶ ماه از سال گذشته است. چقدرش وارد بانک مرکزی سامانه نیما شده و چقدرش باقی مانده را نمی‌خواهم بگویم. چرا. چه کسی مسئول است؟ این را هم می‌خواهیم به گردن آمریکا و رژیم صهیونیستی بگذاریم. بله آنها خیلی جنایت‌کار هستند و خیلی به ما ضربه زدند. اما خودمان چه؟
وی افزود: من از سازمان اداری و استخدامی کشور می‌خواهم از امروز یک معیار برای تمام وزارتخانه‌ها و شرکت‌ها برای تحویل دادن ارز صادراتی در نظر بگیرند. 
کد مطلب : ۱۴۲۵۰۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.