۰

حمید گودرزی: تنهایی شایسته خداوند است

تاریخ انتشار
شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۱
مهمان بخش اصلی «من و شما» در شب گذشته حمید گودرزی بود. او در ابتدای گفت و گو درباره جایگزینی‌اش به جای اشکان خطیبی عنوان کرد که از اشکان خطیبی نپرسیده که چرا از ادامه اجرای «پنج ستاره» کنار کشیده و اضافه کرد: «از تهیه‌کننده این مسابقه بی نظمی در بخش مالی یا تولید ندیدم و‌ نمی‌دانم چرا اشکان خطیبی از این مسابقه رفته است.»
او درباره اظهارنظرش پیرامون درست کپی کردن برنامه‌های خارجی که اغلب آن را در واکنش به محمدرضا گلزار قلمداد کرده بودند، بیان کرد: «من اصلا منظورم رضا نبود بلکه این همه برنامه‌ای را می‌گویم که فقط کپی کاری می‌کنند و منظورم شخص خاصی نبود.»
او همچنین برای تکذیب هرگونه شائبه با درخواست مجری برای محمدرضا گلزار یک پیام محبت آمیز ارسال کرد و به او برای اجرای برنامه «برنده باش» خسته نباشید گفت.
حمید گودرزى در بخشى از گفت وگو حرف قبلى خود در همین برنامه درباره عاشق نشدن را پس گرفت و با اعلام ازدواج مجددش گفت: «گفته بودم عاشق نمی‌شوم و ازدواج نمی‌کنم اما به این نتیجه رسیدم که تنهایى فقط برازنده خداست.»
 
کد مطلب : ۱۴۲۵۲۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.