۰

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان : طرح ویژه تنظیم بازار لوازم التحریر ویژه بازگشایی مدارس اجرایی شد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۵
وی تصریح کرد: نظارت بر قیمت و مراقبت نسبت به تامین به موقع کالا اقداماتی است که در قالب این طرح انجام می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه با نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس ممکن است برخی سودجویان در صدد سوء‌استفاده از این موقعیت برآمده و با امتناع از عرضه و یا بالا بردن قیمت‌ها اختلالی در بازار ایجاد کنند، گفت: طرح ویژه‌ای که در دستور کار سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت در تمامی استان‌ها قرار دارد، کنترل نرخ و نظارت به منظور استمرار عرضه است و در این مسیر با احتکار کنندگان برخورد جدی شده و اقلامی که کشف و ضبط شود در کوتاه‌ترین زمان ممکن با قیمت مصوب در شبکه‌های توزیع، عرضه خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بر این فرآیند نظارت ویژه دارند، ادامه داد: پیش از این مشکلاتی در زمینه تامین کاغذ مورد نیاز برای واحدهای تولیدی دفترچه وجود داشت که برطرف شده است.
میرآخورلوگفت:در برخی شهرهای بزرگ نیز نمایشگاه‌های ویژه از طریق اتاق‌های اصناف برگزار شد تا روند تامین نیاز هموطنان به نوشت افزار و لوازم التحریر تسریع شود.
او از هموطنان خواست در صورت برخورد با امتناع از عرضه، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور مراتب را با شماره 124 در میان بگذارند.
 
کد مطلب : ۱۴۲۵۳۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.