۰

نوید محمدزاده و لیلا حاتمی تندیس بهترین بازیگر مرد و زن را به خود اختصاص دادند

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۵
نوید محمدزاده و لیلا حاتمی تندیس بهترین بازیگر مرد و زن را به خود اختصاص دادند
سیدرضا میرکریمی، جواد طوسی، علی علایی، رویا نونهالی، رضا کیانیان، رضا عطاران، طناز طباطبایی، امیر اسفندریاری، افشین هاشمی، همایون اسعدیان، غلامرضا موسوی، مهدی رحمانی، کاوه ایمانی، سعید عقیقی، مهرزاد دانش، مصطفی احمدیان، مهران کاشانی، کاوه صباغ زاده، فرید مصطفوی، علی کریم، اصغر یوسفی‌نژاد، علیرضا شجاع نوری، مونا زندی‌حقیقی، حجت قاسم‌زاده‌اصل، احمد طالبی نژاد، مجتبی میرتهماست، آنا نعمتی، خاطره اسدی، سیروس الوند، عباس یاری، تینا پاکروان، محمدرضا اصلانی، مسعود مهرابی، امیر حاج رضایی، محمد متوسلانی، صالح میرزاآقایی و هوشنگ گلمکانی از جمله هنرمندان حاضر در این مراسم بودند.
کیانوش عیاری ، رئیس آکادمی سینماسینما در ابتدای این مراسم گفت: «عشق می‌تواند باعث برانگیختگی انسان تنهایی باشد که به جمعی که در اینجا جمع شده است، ختم شود. منظورم آقای کثیریان است که دست تنها این حرکت فرهنگی را انجام دادند و هدف‌شان هم این است که عشق جاودانه‌شان را نشان دهند. همه شما ایشان را می‌شناسید و می‌دانید که چه عشقی به سینما دارند.»
کثیریان: از رای‌ها چون ناموسان مراقبت کردیم
کیوان کثیریان، دبیر جشن سینماسینما، سخنران بعدی مراسم بود. او با اشاره به برگزاری این آکادمی گفت: «قصد سخنرانی نداریم و سعی کردیم مراسمی کوتاه و مفیدی را ترتیب دهیم تا برای چند روز هم که شده به یادتان بماند. این آکادمی با لطف شما و اعضای آن که در این مراسم در خدمت‌شان هستیم آغاز به کار کرده است. سعی کردیم در مرحله اول 60 نفر از اهالی سینما در تخصص های مختلف را به عنوان اعضای اولیه آکادمی داشته باشیم و رای‌های آنان را درباره اکران هر سال جمع آوری کرده و اعلام کنیم.»
کیوان کثیریان در جایزه آکادمی سینماسینما
او ادامه داد: «امیدوارم این حرکت که بسیار خصوصی است، اتفاق خوبی در سینما باشد. حضور گرم و صمیمی شما نشان می‌‌دهد که می‌توانیم گام اول را دل گرم کننده برداریم. ما هر رایی که به دست‌مان رسید، مانند ناموس‌مان از آن مراقبت کردیم زیرا می‌دانیم شفافیت در سایه امانت‌داری است.»
کثیریان توضیح داد: «از 170 نفر از همکاران و اهالی رسانه ممنونم که در نظرخواهی بزرگ موثرترین چهره سال سینمای ایران در سال 96 شرکت کردند، این روند را هر سال خواهیم داشت. امروز 10 چهره برتر را معرفی می‌کنم که نفر اول جایزه این بخش را دریافت خواهد کرد. سعی کردیم به فضای همدلی را در این آکادمی نزدیک شویم و اگر همه شما کمک کنید می‌توانیم این اتفاق خوب را در سینمای ایران محقق کنیم. همه جشن‌ها و جشنواره‌ها که هر کدام یک ماموریت دارند برای سینمای ایران لازم و ضروری هستند و سعی کردیم در کنار همه این رویدادها قرار بگیریم.»
 
کد مطلب : ۱۴۲۵۵۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.