۰

کاشت ماری‌جوآنا در پشت بام منزل مسکونی در نیاوران

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۹
سرهنگ عباس مرادی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران در رابطه با دستگیری فردی که در منزل خود گیاه گراس پرورش می‌داد، اظهار کرد: طبق گزارشات مردمی با خبر شدیم که یک جوان در پشت بام منزل پدری خود در محله نیاوران گیاه مخدر گراس(ماری جوآنا) پرورش می‌دهد.
او افزود: پس از اخذ حکم قضایی، ماموران پلیس وارد منزل این جوان شده و اتاقک کوچکی که در پشت بام خانه او قرار داشت را شناسایی کردند.
سرهنگ مرادی در ادامه گفت: این فرد اتاقک خود را زرورق کاری کرده بود و به وسیله مهتابی‌های ویژه و نور آفتاب توانسته بود به داخل اتاقک خود نوررسانی کند.
در ادامه این فرد در رابطه با فعالیتش در این اتاقک گفت: من مهندس کشاورزی هستم و برای انجام تحقیقات و آزمایشات خود در این اتاقک گیاهان بسیاری مانند بلوبری، زعفران و توت فرنگی را پرورش می‌دهم.
سرهنگ مرادی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: از آنجا که پرورش موادمخدر جرم است، این فرد به دلیل پرورش گیاه مخدر گراس در منزل مسکونی خود دستگیر شده است و پرونده او پس از بررسی‌های بیشتر، به مقام قضایی جهت صدور حکم ارسال خواهد شد.
کاشت ماری‌جوآنا در پشت بام منزل مسکونی در نیاوران
 
کد مطلب : ۱۴۲۶۳۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.