۰

جانشین بسیج:بسیج و دولت در کنار یکدیگرند/ اقتدار دولت نباید تحت الشعاع قرار گیرد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۳
سردار محمدحسین سپهر در تشریح رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج گفت: رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج در قالب بسیجیان سپاهیان محمد رسول الله (ص) ۲ از نه شهریورماه جاری تا ۲۹ شهریورماه در مرحله اول،‌ با حضور هزار گردان بیت‌المقدس بسیج در شهرستان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این نیروها به مدت ۲۴ ساعت به اردوگاه‌های بسیج مراجعه می‌کنند تا در این اردوگاه‌ها، آمادگی‌های جسمی، رزمایشی، فرهنگی، اعتقادی پیدا کرده و ضمن تجدید سازماندهی در این رزمایش گسترده شرکت کنند.
جانشین رییس سازمان بسیج گفت: هدف این رزمایش ایجاد امید و نشاط در بین بسیجیان و مردم و همچنین اعلام آمادگی برای دفاع از کشور، ترساندن دشمن و تولید اقتدار برای نظام و پیام خدمت‌رسانی است.
وی ادامه داد: همزمان از ۹ تا ۲۹ شهریور ۷۰۱۴ گروه جهاد سازندگی بسیج در قالب ۱۵۰ هزار نفر جهادگر در این مدت ۲۰ روز همزمان با رزمایش هزار گردان بسیج در مناطق محروم و حاشیه‌ شهرها، مناطق روستایی و مناطق مرزی به خدمت‌رسانی در عرصه‌های مختلف عمرانی، کشاورزی، فرهنگی و درمانی مشغول هستند.
سردار سپهر افزود: همچنین در بخش‌های مختلف سازندگی و حتی کلینیک درمانی، صنایع و کارگاه‌ها با تشکیل گروه‌های متخصص از صاحبنظران قرار است ۳۵ هزار واحد تولیدی نیمه کاره نیمه‌تعطیل و تعطیل و آسیب‌دیده را پایش و بررسی کنیم تا با ارائه راه حل، آنها را از این وضع تعطیلی موجود عبور دهیم.
وی ادامه داد: در مرحله دوم رزمایش که در پایان نیمه اول مهرماه برگزار خواهد شد، ۷۰۰ هزار نفر از همین بسیجیان در مراکز استان‌های کشور و همزمان هم یکصد هزار نفر از بسیجیان استان تهران با عنوان سپاهیان محمد رسول الله ۲ یادآور سپاهیان حضرت محمد ۱ هستند که در سال ۶۵ در تهران برای کمک به یگان‌های رزم و اعزام نیرو به جبهه‌ها رفتند؛ این جمع انبوه با عنوان رزمایش خدمت و کمک به گروه‌های جهاد سازندگی و بسیج سازندگی اجتماع می‌کنند.
جانشین رییس سازمان بسیج گفت: گروه‌های جهاد سازندگی در این رزمایش یک میثاق‌نامه و یک عهدنامه‌ای را با خودشان، مردم و مسئولین امضا می‌کنند که تا پایان سال در مناطق محروم به خدمت‌رسانی مشغول شوند امروز که جنگ ما جنگ اقتصادی است؛ بسیج برای کمک به دولت، مردم و مبارزه با اتاق جنگ اقتصادی که دشمن در خارج از مرزهای ما راه‌اندازی کرده است؛ در عرصه اقتصاد، سازندگی و معیشت مردم وارد عمل خواهد شد.
کد مطلب : ۱۴۲۷۱۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.