۰

نقش هاي جديد فرخ نژاد در تلويزيون !

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۹
نقش هاي جديد فرخ نژاد در تلويزيون !
در میان تمامی فیلم‌هایی که در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه به نمایش درخواهد آمد، آثار شاخص ایرانی مانند «مختارنامه/ راز عاشقی» به کارگردانی داوود میرباقری، «هیات» به کارگردانی روح الله حجازی و دانش اقباشاوی و «ظهر روز دهم» ساخته عباس رافعی به چشم می خورد.
در میان بازیگران حاضر در آثار سینمایی و تلویزیونی، حمید فرخ نژاد بازیگر نام آشنای سینمای ایران با سه فیلم رکورددار است، فیلم های «هیات»، «روزهای زندگی» و «یاسین» با بازی این هنرمند از تلویزیون پخش خواهد شد.
پژمان بازغی بازیگر جوان سینما و تلویزیون هم با دو فیلم «ظهر روز دهم» و «بلوگا» در روزهای پایانی هفته مهمان خانه‌ها می‌شود.
علاقه‌مندان و دوستداران سینمای جهان در روزهای تعطیل دست پری برای انتخاب دارند و می توانند به تماشای فیلم هایی چون «والو» و «افسانه قعر آب» بنشینند.
جزییات فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی روزهای پایانی هفته را ببینید.

شبکه یک سیما
- فیلم تلویزیونی «مختارنامه/راز عاشقی» به کارگردانی داوود میرباقری، چهارشنبه 28 شهریورماه ساعت 9 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
- فیلم تلویزیونی «روز عزیز» به کارگردانی محسن توکلی، چهارشنبه 28 شهریورماه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
در این فیلم خواهیم دید: ملوک همسر پیر و رنجور حاج قربان است که سال های سال در خانه اش از هیات عزاداران امام حسین در ظهر عاشورا پذیرایی می کرد. پس از فوت حاج قربان که قیمه ظهر عاشورا را می پخت هر یک از فرزندانش مشکلات زندگی را بهانه کرده و دیگر مراسم نذری را برگزار نمی کردند. 
مینا جعفر زاده، افشین نخعی، محمد اعلایی و فرهاد بشارتی فیلم تلویزیونی «روز عزیز» بازی کرده اند.
- فیلم سینمایی «اروند» به کارگردانی پوریا آذربایجانی، پنج‌شنبه 29 شهریور ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
این فیلم روایت یونس جانباز اعصاب و روان است که با گذشت بیست و هفت سال پس از پایان جنگ هنوز هم با خاطره هم رزمانش روزگار می‌گذراند. همراه شدن او با یک گروه تفحص اما اتفاقات تازه‌ای را در این جریان سیال ذهن وارد می‌کند و ...
مهدی آقاخانی، طناز طباطبایی، مهرداد صدیقیان و پانته آ پناهی ها در فیلم سینمایی «اروند» ایفای نقش کرده اند.
کد مطلب : ۱۴۲۷۴۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.