۰

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد : شناسایی تمام مزدوران عربستان و اسرائیل در خوزستان

تاریخ انتشار
شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۷
مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد : شناسایی تمام مزدوران عربستان و اسرائیل در خوزستان
منصور حقیقت پور در واکنش به اقدام تروریستی امروز اهواز که هنگام رژه‌ نیروی‌های مسلح انجام شد، به خبرآنلاین گفت: بنا بر اطلاعاتی که گرفتیم تعدادی از تروریست ها کشته شدند.
وی با بیان اینکه قدر مسلم و با قاطعیت می توان بیان کرد که مربع فساد و تباهی آمریکا، انگلیس، عربستان و اسرائیل پشت اقدام تروریستی اهواز هستند، افزود: در تمام تحرکات ضد امنیتی به ویژه اقداماتی که در پوشش اقلیت های قومی رخ می دهد، تولید فکر با انگلیس و آمریکا، طراحی ها با اسرائیل و تأمین مالی و تدارکاتی با عربستان است.
مشاور امنیت ملی رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: عربستان، اسرائیل، انگلیس و آمریکا به خیال خام فکر کردند که اگر دو تروریست در لباس نظامی از درون یک پارک بیرون بیایند و به سمت مردم شلیک کنند به امنیت ایران ضربه زدند، در حالی‌که این طور نیست.
وی ادامه داد: همانطور که گفتم تعداد قابل توجهی از این تروریست ها به درک واصل شدند و قطعا نیروهای امنیتی ما دمار از روزگار مابقی تروریست ها در می آورند و در هر سوراخ موشی باشند، آنها را بیرون می کشند و به سزای اعمال شان می رسانند.
منصور حقیقت پور
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم یادآور شد: حتما ترامپ هنگام نطق خود در مجمع عمومی سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل با اشاره به اتفاق اهواز، این حرف را نشخوار خواهد کرد و می گوید «این اتفاق نشانه ای از نارضایتی و ناامنی در ایران بود» اما ترامپ کورخوانده است.
وی افزود: نیروهای مسلح در هزاران نقطه کشور به مناسبت هفته دفاع مقدس رژه رفتند حالا چند دیوانه در اهواز سنگی به چاه انداختند که حتما دودش به چشم خودشان خواهد رفت و این منتج به آن خواهد شد که تمام مزدوران عربستان و اسرائیل در خوزستان شناسایی و مورد ضربه نیروهای امنیتی قرار بگیرند.
حقیقت پور درباره نگاه مردم ایران به اقدام تروریستی اهواز اظهار کرد: حتما مردم اهواز و کل ملت ایران امروز با حاکمیت، روحانیت و انقلاب انسجام خود را بیشتر و یک صدا این اقدام را محکوم می کنند.
 
گفتنی است صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح چند تروریست به سمت مردم و نیروهای رژه رونده تیراندازی کردند که در پی آن تعدادی از هموظنان شهید و مجروح شدند.
 
کد مطلب : ۱۴۲۷۷۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.