۰

دزد چمدان‌های مسافران هواپیمایی آسیایی چه کسانی بودند؟‌

تاریخ انتشار
شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۷
در خبر عجیبی که اخیراً منتشر شده است دزدی کیف همراه مسافر در هواپیما و از داخل محفظه‌ی کیف بالای سر مسافر گزارش شده که نشان می‌دهد مسافران حتی در هواپیما هم باید حواسشان به کیف و وسایلی که بالای سرشان گذاشته‌اند، باشند و از آن عجیبتر این که این نوع سرقت در حال افزایش است.
 
دستگیری دزد چمدان

در یک پرواز بیزینس کلاس مالزی ایرلاین مسافری به نام فیض مختار (Faiz Mokhtar) در حال سفر به کوالالامپور بود که بعد از نشستن در صندلی‌ و در کنار همکارش، متوجه می‌شود فردی در حال جستجو در میان کیف بالای سرش برای پیدا کردن چیزی با ارزش مثل پول است.
دستگیری دزد چمدان
این مسافر به محض متوجه شدن دستبرد به کیفش با موبایل از سارق فیلم‌برداری می‌کند و سپس به مهمانداران اطلاع می‌دهد که فردی کیف او را باز کرده است و خدمه هم به مسئولین امنیتی اطلاع می‌دهند تا سارق دستگیر شود، بعد از فیلم‌برداری، گویا سارق با بهانه‌ای از کابین هواپیما خارج شده بود. وقتی به سراغ سارق می‌روند، او را در حالی پیدا می‌کنند که پول‌ها را از کیف خارج کرده و در دستش گرفته بود. پلیس این فرد را دستگیر کرد و پول‌ها نیز به صاحبش بازگردانده شد.
 
کد مطلب : ۱۴۲۷۸۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.