۰

سعید مرتضوی مجددا به زندان بازگشت

تاریخ انتشار
شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۳
سعید مرتضوی که انتشار عکس او در مراسم عزاداری روزهای تاسوعا و عاشورا با واکنش‌هایی همراه شد، امروز به زندان برگشت.
سعید مرتضوی قبل از روز تاسوعا به مرخصی رفته بود و امروز پس از چهار روز مرخصی به زندان اوین برگشت.
بر اساس این گزارش مرتضوی در پرونده به اتهام معاونت در قتل عمد به ۵ سال حبس محکوم شد اما دادگاه تجدیدنظر به دلیل "اظهار ندامت"حکم حبس را به دو سال تقلیل داد.
طاهری وکیل مدافع اولیای دم روح الامینی اسفندماه سال 96 از ارسال حکم دو سال حبس مرتضوی در پرونده کهریزک به شعبه دوم اجرای احکام ناحیه ٢٨ دادسرای کارکنان دولت خبر داد و گفت: از اجرای احکام پیگیری کردم و به من گفتند که حکم جلب مرتضوی برای اجرای محکومیت دو سال حبس به اتهام معاونت در قتل صادر شده است.
سخنگوی قوه قضاییه در حاشیه نشستی دانشجویی در مشهد در تاریخ ۲۲ فروردین ماه سال جاری درباره آخرین وضعیت پرونده سعید مرتضوی گفته بود: حکم جلبش صادر شده، اما گیرش نیاورده‌اند، حالا نمی‌دانم چطور است.
سرانجام دادسرای عمومی و انقلاب تهران دوم اردیبهشت ماه سال جاری در اطلاعیه ای اعلام کرد که سعید مرتضوی دادستان سابق تهران که به دو سال حبس قطعی محکوم شده است، روز یکشنبه (1397/2/2) توسط مامورین پلیس دستگیر و بعد از ظهر همان روز جهت تحمل محکومیت حبس به زندان اوین تحویل گردید.
 
کد مطلب : ۱۴۲۷۹۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.