۰

حادثه اهواز، ارتباطی به غربی‌ها دارد؟

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۳
در پي حوادث خونين و ناجوانمردانه عوامل فريب خورده و منافقان كوردل كه منجر به شهادت عده اي از افراد بيگناه و كودكي خردسال و مجروح شدن تعداد كثيري از مردم شهيد پرور خوزستان غيرتمند گرديد، ضمن تسليت و ابراز همدردي با خانواده هاي شهداي اين حادثه، اين اقدام ننگين را مايه شرمساري دولت هاي غربي می دانم و تاكيد می کنم ايران اسلامي قريب به چهل سال خود قرباني تروريسم بين المللي بوده و بر خلاف ادعاي برخي كشورهاي ظلم ستيز، ما كشوري صلح طلب و برخوردار از حس انسانيت و نوع دوستي هستيم.
دستگاههاي امنيتي و قضايي كشور پيرو دستورات اكيد رهبر معظم انقلاب به پيگيري فوري جهت شناسايي عوامل مزدور چه در داخل و چه در خارج از كشور اقدام کنند تا عاملان اين حادثه خباثت آلود هر چه زودتر در محكمه عدل الهي به اشد مجازات محكوم شوند. 
ضمن تقدير از صبر و متانت ملت غيور اهواز و ساير اقوام منطقه خوزستان، آنان را در اين شرايط حساس كشور به وحدت و وفاق و همدلي در سايه تبعيت از مقام رهبري با هدف اقتدار نظام اسلامي دعوت نموده تا ايستادگي و پايداري ملت ايران بتواند توطئه خفت بار عوامل مزدور را خنثي نمايد.
 
کد مطلب : ۱۴۲۸۶۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.