حادثه اهواز، ارتباطی به غربی‌ها دارد؟

2 مهر 1397 ساعت 13:03

دستگاه‌های امنیتی و قضایی کشور پیرو دستورات اکید رهبر معظم انقلاب به پیگیری فوری جهت شناسایی عوامل مزدور حادثه تروریستی اهواز اقدام کنند تا عاملان این حادثه خباثت‌آلود هر چه زودتر در محکمه عدل‌الهی به اشد مجازات محکوم شوند.


در پي حوادث خونين و ناجوانمردانه عوامل فريب خورده و منافقان كوردل كه منجر به شهادت عده اي از افراد بيگناه و كودكي خردسال و مجروح شدن تعداد كثيري از مردم شهيد پرور خوزستان غيرتمند گرديد، ضمن تسليت و ابراز همدردي با خانواده هاي شهداي اين حادثه، اين اقدام ننگين را مايه شرمساري دولت هاي غربي می دانم و تاكيد می کنم ايران اسلامي قريب به چهل سال خود قرباني تروريسم بين المللي بوده و بر خلاف ادعاي برخي كشورهاي ظلم ستيز، ما كشوري صلح طلب و برخوردار از حس انسانيت و نوع دوستي هستيم.
دستگاههاي امنيتي و قضايي كشور پيرو دستورات اكيد رهبر معظم انقلاب به پيگيري فوري جهت شناسايي عوامل مزدور چه در داخل و چه در خارج از كشور اقدام کنند تا عاملان اين حادثه خباثت آلود هر چه زودتر در محكمه عدل الهي به اشد مجازات محكوم شوند. 
ضمن تقدير از صبر و متانت ملت غيور اهواز و ساير اقوام منطقه خوزستان، آنان را در اين شرايط حساس كشور به وحدت و وفاق و همدلي در سايه تبعيت از مقام رهبري با هدف اقتدار نظام اسلامي دعوت نموده تا ايستادگي و پايداري ملت ايران بتواند توطئه خفت بار عوامل مزدور را خنثي نمايد.
 


کد مطلب: 142866

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/142866/حادثه-اهواز-ارتباطی-غربی-ها

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir