۰

حاج‌محمدرضا: کمبودی در عرضه بنزین وجود ندارد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۲
حاج‌محمدرضا: کمبودی در عرضه بنزین وجود ندارد
در هفته‌های گذشته صف‌های طولانی مقابل برخی جایگاه‌های عرضه سوخت در بعضی از استان‌ها،‌ شهرستان‌ها و حتی تهران تشکیل و این مساله موجب بروز شایعه‌هایی همچون کمبود سوخت،‌ نداشتن توان تولید،‌ زمین گیر شدن حمل و نقل زمینی به دلیل اعتصاب کامیونداران و... شده است. درباره مشکلات توزیع و عرضه سوخت با رییس هیات مدیره سندیکای جایگاه‌های تک و دومنظوره سوخت سراسر کشور به گفت‌و گو نشستیم. 
بیژن حاج‌محمدرضا درباره چرایی بروز این مشکل به خبرآنلاین اظهار کرد: مشکلی در زمینه توزیع سوخت نداریم و خوشبختانه بنزین فراوانی ذخیره‌سازی  شده است. 
 
حاج محمدرضا
رییس اتحادیه جایگاه داران سوخت درباره تشکیل صف‌های طولانی برای دریافت بنزین در برخی استان‌ها و جایگاه‌های عرضه سوخت توضیح داد: با توجه به میزان بنزین ذخیره شده هیچ کمبودی وجود ندارد و مشکلات به وجود آمده در برخی استان‌ها و شهرها به دلیل توزیع است که معمولا در کوتاه‌ترین زمان ممکن این موارد برطرف می‌شود. 
ذخیره‌سازی ۲میلیارد و ۷۰۰میلیون لیتر بنزین 
حاج‌محمدرضا تصریح کرد: در هیچ مقطع تاریخی چه زمان پیش از انقلاب و چه سال‌های پس از انقلاب به این حجم و میزان دارای بنزین ذخیره نبوده‌ایم. خوشبختانه اکنون حداقل ۲میلیارد و ۷۰۰میلیون لیتر بنزین در کشور ذخیره شده که در صورت بروز هرگونه مشکل، توانایی تامین نیاز حداقل ۵تا ۶ ماه این سوخت را در کشور داریم و می‌توانیم بدون محدودیت بنزین را عرضه کنیم. باید گفت همچنان در حال ذخیره‌سازی بنزین تولید داخل هستیم.
کد مطلب : ۱۴۲۹۱۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.