۰

رقابت سر سخت باران کوثری و نوید محمدزاده

تاریخ انتشار
جمعه ۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۷
رقابت سر سخت باران کوثری و نوید محمدزاده
با پایان فصل تابستان و گذشت اولین روزهای مهر، محیط‌های فرهنگی و هنری کشور بار دیگر رنگ‌وبویی تازه به خود گرفت و مخاطبان و علاقه‌مندان می‌توانند از تازه‌ترین فعالیت‌های این حوزه بهره‌مند شوند؛ از سینما گرفته که پس از گذراندن دوره‌ای تقریبا رخوت آمیز و بدون شور و حال، این روزها با نمایش آثاری تازه، جان دوباره‌ای به خود گرفته است تا تماشاخانه‌ها و سالن‌های تئاتر که شاهد حضور گسترده گروه‌های مختلف روی صحنه هستند و گالری و نگارخانه‌هایی که با سوژه‌های ناب و تازه این هفته به استقبال مخاطبانشان می‌روند.علاقه‌مندان به هنر هفتم، این هفته انتخاب‌های متنوع و متعددی پیش رو دارند. از کمدی «هشتگ» گرفته تا آثار اجتماعی چون «مغزهای کوچک زنگ‌زده» و «عرق سرد».
دنبال کنندگان فعالیت‌های هنرمندان حوزه هنرهای تجسمی نیز می‌توانند با سر زدن به گالری‌های تهران آثار مورد علاقه خود را یافته و لذت ببرند. در این میان تماشاخانه‌ها نیز با نمایش‌های تازه و البته پرمخاطب، فعالیت هنری خود را بار دیگر از سر گرفتند. جزییات مهم‌ترین رویدادهای هنری هفته را مرور می‌کنیم.
سینما رنگ اجتماعی به خود گرفت
از روز چهارشنبه، چهارم مهر، پنج فیلم تازه به چرخه اکران سینماهای کشور اضافه شدند که نسبت به آثار هفته‌های گذشته می‌توان گفت شانس بسیار بیشتری در جلب نظر مخاطبان دارند زیرا که ضمن بهره‌مندی از موضوعات جذاب و چالشی، بازیگران محبوب و مطرح سینما را نیز در اختیار دارند. حضور باران کوثری و نوید محمدزاده در دو فیلم متفاوت، رقابت جذابی را برای جلب نظر مخاطبان ایجاد کرده است.
«مغزهای کوچک زنگ‌زده» تازه‌ترین ساخته هومن سیدی با بازی نوید محمدزاده و فرهاد اصلانی در نقش دو برادر که شخصیت‌های اصلی این فیلم اجتماعی هستند، روایت‌گر اتفاقاتی است که برای یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر رخ می‌دهد.
فیلم هومن سیدی در دو روز ابتدایی اکران با استقبال خوب مخاطبان همراه شده است و روز گذشته 30 سانس فوق‌العاده در سینماهای کشور را تجربه کرده است و به نظر می‌رسد این سیر صعودی تا روزهای پایانی اکران نیز ادامه داشته باشد.
 
کد مطلب : ۱۴۲۹۶۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.