۰

زن جوان شوهر خود را مدفون کرد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۷
سرهنگ داوود علی بخشی، رئیس پلیس این شهرستان طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: زن جوان پس از گذشت 15 روز از مرگ همسرش به دفن او در زیر زمین و پوشاندن روی متوفی با ملات ماسه و سیمان اعتراف کرد.

22 شهریور ماه سالجاری، پس از جدال لفظی بین یک زوج جوان، مرد 37 ساله برای استعمال مواد مخدر راهی زیر زمین خانه می شود. وی تا ساعت 2 بامداد در حال استعمال موادمخدر بوده که صبح همسرش وی را در حالی که خواب آلود نقش بر زمین شده، می بیند.

این زن مدعی است که شوهرش به صورت غیرعادی نفس می کشیده و یک ورق قرص کلونازپام (کنترل کننده تشنج و صرع) در کنارش وجود داشت، با این وجود یک پتو بر روی همسرش کشده و زیر زمین را ترک کرده است.

صبح روز بعد زن نگران وضعیت شوهرش شده و پس از مراجعه به زیرزمین متوجه مرگ همسرش می شود و به علت ترس، موضوع مرگ وی را کتمان می کند.

در ادامه این زن که دارای فرزند 15 ساله است، اقدام به خرید کیسه سیمان و دفن همسرش در زیر زمین خانه می کند. این زن پس از گذشت 15 روز موضوع را به عوامل گشت انتظامی ملایر اطلاع رسانی و تحقیقات پلیس برای بررسی دقیق تر این موضوع در جریان است.

جسد این مرد جوان از زیر زمین خارج و جهت بررسی علت اصلی مرگ تحویل پزشکی قانونی شده است.
 
کد مطلب : ۱۴۳۰۴۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.