۰

ویکی‌پدیا برای ایرانیان مسابقه عکاسی برگزار می کند

تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۱
بر روی دانش نامه‌ی ویکی پدیا امکان قرار دادن نوشته‌ها به زبان‌های مختلف وجود دارد. این دانش نامه بیش از 90 هزار کاربر فعال و بیش از 18 میلیون مقاله به 270 زبان مختلف دارد. همچنین در ویکی پدیای فارسی نزدیک به 650 هزار مقاله ایجاد شده و هر روز هزاران کاربر از این دانشنامه بازدید می‌کنند.
مسابقه‌ عکاسی ویکی پدیا در ایران
عکس برتر مسابقه سال 2016- عکاس Forough.abad
ویکی پدیا سال 2010 مسابقه‌ی عکاسی از یادمان‌های ملی کشور هلند را برگزار کرد که با استقبال مردم این کشور مواجه شد. در سال 2011 این مسابقه با چندین کشور اروپایی دیگر تکرار شد و از سال 2012 این مسابقه جهانی شد. ویکی پدیا هدف از این مسابقه را گردهم آوردن کاربران، عکاسان و فرهنگ دوستان برای گرفتن عکس از یادمان‌های فرهنگی و بارگذاری آن در دانش نامه‌ی ویکی پدیا و بالا بردن دانش و آگاهی همگانی اعلام کرد.
مسابقه عکاسی ویکی پدیا 2018
عکس برتر مسابقه سال 2017- عکاس Mohammad Tarem
این مسابقه عکاسی هر سال در دو سطح ملی و جهانی برگزار می شود. در بخش ملی، هیئت داوران محلی هر کشور ده عکس برتر رقابت ملی را انتخاب و پس از آن عکس‌های برتر هر کشور در سطح جهانی با هم رقابت می کنند. در انتها 15 عکس برتر در سطح جهان انتخاب می‌شود.
ویکی‌پدیا: دوستدار یادمان‌ها ۲۰۱۸ ایران
 
کد مطلب : ۱۴۳۰۷۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.