۰

ایرانسل به تله کام می آید

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۶
نمایشگاه ایران تله کام 2018 به‌عنوان بزرگترین رویداد سالانه حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران از 11 تا 14 مهر‌ماه 97 برگزار می‌شود و ایرانسل همچون سال‌های گذشته، با حضور در سالن اختصاصی ۲۷ و غرفه‌های فضای باز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، آخرین محصولات و خدمات خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌کند.
در ایران تله‌کام 2018، ایرانسل به‌عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران و پیشرو در کسب رضایت مشتری محصولات و خدمات مبتنی بر فناوری‌های نوین ارتباطی را در حوزه‌های متنوعی چون راهکارهای سازمانی، تجربه زندگی دیجیتال، روش‌های نوین ارتباطی و اطلاع‌رسانی، پرداخت همراه و تجربه‌های جدید در بازار ارتباطات در معرض بازدید قرار می‌دهد.
در این نمایشگاه همچنین امکان تجربه محصولات و خدمات متنوع ایرانسل در اختیار بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و نیز با توجه به نیازهای ارتباطی شرکت‌ها و سازمان‌ها برای عرضه راهکارهای ارتباطی ویژه سازمانی، بخش راهکارهای سازمانی ایرانسل در قالب یک غرفه ویژه به معرفی راه‌حل‌های ایرانسل برای نیازهای ارتباطی سازمان‌ها می‌پردازد. همچنین، راهکارهای ایرانسل برای گسترش خدمات دستگاه به دستگاه، اینترنت اشیا و شهر هوشمند نیز در این غرفه در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار دارد.
همینطور این امکان برای بازدیدکنندگان از سالن ایرانسل فراهم شده است تا با ثبت‌نام از طریق کیوسک‌های مستقر در سالن، کد تخفیف خرید مودم و سیم‌کارت دائمی ایرانسل را دریافت کنند.
 
کد مطلب : ۱۴۳۱۰۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.