۰

لازانیا» و «ماهورا» با «مغزهای کوچک زنگ زده» در رقابتي تازه!

تاریخ انتشار
جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰
لازانیا» و «ماهورا» با «مغزهای کوچک زنگ زده» در رقابتي تازه!
این هفته هم علاقه‌مندان به هنر انتخاب های متعددی برای گذراندن اوقات فراغت خود دارند، به تازگی دو فیلم جدید به چرخه اکران سینماهای کشور اضافه شده است و نمایش های متعدد و متنوعی نیز در تماشاخانه‌ها در حال اجراست که توانسته اند در جلب نظر مخاطبان موفق باشند.
همچنین گالری های تهران شاهد برپایی نمایشگاه آثار چهره های سرشناسی چون ابراهیم حقیقی است، جزییات مهم‌ترین رویدادهای هنری هفته را مرور می‌کنیم.
هومن سیدی به سرعت از رقبا پیشی گرفت
از روز چهارشنبه دو فیلم تازه در سینماهای سراسر کشور روی پرده رفتند، «لازانیا» به کارگردانی حسین قناعت و «ماهورا» ساخته حمید زرگرنژاد. باید این دید این دو فیلم که یکی موضوعی کمدی و دیگری در حوزه دفاع مقدس است تا چه اندازه در گیشه می‌توانند موفق باشند.
«لازانیا» از نعمت حضور بازیگرانی چون جواد رضویان، ارژنگ امیرفضلی و یوسف تیموری بهره می‌برد و در مقابل در «ماهورا»، ساعد سهیلی، کامران تفتی، میترا حجار و بهاره کیان افشار به ایفای نقش می‌پردازند.
فیلم لازانیا
هفته گذشته سینماهای کشور در قبضه، «مغزهای کوچک زنگ زده» به کارگردانی هومن سیدی بود، فیلمی که در مدت نه چندان طولانی که از اکرانش می‌گذرد از مرز دو میلیارد تومان فروش عبور کرده است و به نظر می‌رسد در میان فیلم‌های روی پرده رقیبی ندارد.
حضور بازیگرانی چون نوید محمدزاده و فرهاد اصلانی و فضای متفاوتی که فیلم دارد را می‌توان از عوامل جلب نظر مخاطبان سینما دانست و باید دید این موفقیت در هفته‌های آینده نیز ادامه دار خواهد بود یا خیر.
در مقابل «عرق سرد» ساخته سهیل بیرقی و با بازی باران کوثری، امیر جدیدی و سحر دولتشاهی آنطور که انتظار می‌رفت و با توجه به حضور بازیگران نامی، نتوانسته در اکران موفق عمل کرده و به فروش خوبی دست پیدا کند. عوامل «عرق سرد» معتقدند که تحریم این فیلم توسط حوزه هنری و محرومیت از پخش تیزرهای تلویزیونی در کاهش فروش آن‌ نقش داشته است.
«جاده قدیم» به کارگردانی منیژه حکمت، «سوفی و دیوانه» ساخته مهدی کرم پور و «هشتگ» به کارگردانی رحیم بهبودی‌فر سه فیلم دیگری هستند که در سراسر کشور در حال اکران هستند اما نتوانستند آنطور که انتظار داشتند توجه علاقه‌مندان به سینما را جلب کرده و آن‌ها را راهی سینما کنند. با این حساب اما کمدی «هشتگ» که از بازی بهاره رهنما و نیوشا ضیغمی با گریم‌های متفاوت بهره می‌برد وضعیت بهتری در جدول فروش دارد.
ابراهیم حقیقی بار دیگر پا به گالری گردی گذاشت
گالری‌ها و نگارخانه‌های تهران طبق رسم هر هفته خود، این جمعه با برپایی نمایشگاه‌های متعددی به استقبال علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی می‌روند.
کد مطلب : ۱۴۳۱۶۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.