۰

نجات سرکرده گروه تروریستی داعش

تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۴
یکی از فرماندهان نیروهای حشد شعبی اعلام کرد که ابوبکر البغدادی با خوش‌اقبالی از هلاک شدن در حمله موشکی ایران به مقر فرماندهان داعشی در شرق فرات در سوریه نجات یافته است.به‌گفته جبار المعموری از فرماندهان حشد شعبی، حمله موشکی چند روز پیش ایران علیه مواضع داعش در سوریه، جلسه بسیار مهم "شورای جنگ" داعش را هدف قرار داده است.
حمله موشکی سپاه به مقر تروریست‌ها
از قرار معلوم، ابوبکر البغدادی نیز در راه عزیمت به این جلسه بوده است، ولی تنها به‌دلیل چند دقیقه دیر رسیدن، از هلاک شدن نجات پیدا کرده است.
المعموری افزود با اینکه البغدادی از این حمله جان سالم به‌در برد، ولی معاون وی که قرار بود به‌عنوان سرکرده بعدی داعش انتخاب شود، به هلاکت رسیده است.
در نخستین ساعات دوشنبه گذشته، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمله موشکی دقیقی را به خاک سوریه انجام داد. شش موشک بالستیک برد متوسط مسافت 570کیلومتری را پیموده و اهداف مورد نظر خود، یعنی مراکز تجمع تروریست‌ها و زیرساخت‌های متعلق به آنها در شرق رود فرات را نابود کردند که در این حمله تعداد زیادی از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند.
این حمله در پاسخ به حمله تروریستی هفته گذشته در شهر اهواز بود که در نتیجه آن 24 نفر شهید و 69 نفر دیگر زخمی شدند.
 
کد مطلب : ۱۴۳۲۱۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.