۰

دروازه‎‌بان اسبق استقلال: دلیلی ندارد شفر مهدی رحمتی را تغییر دهد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۴
هادی طباطبایی عقیده دارد همان طور که شفر فصل پیش به حسینی فضا داد و درخشش خوبی داشت حالا هم شاید دلایلی دارد که او را نیمکت نشین کرده است و همچنین نمی توان از حضور مثمرثمر مهدی رحمتی را در این مدت لحاظ نکرد.حسینی در بازی برابر نفت مسجد سلیمان به میدان نرفت و پس از این دیدار گفت از استقلال جدا خواهد شد
حسینی اشتباه کرد. مگر رحمتی فصل پیش به دلیل نیمکت نشینی اعتراض و مصاحبه کرد که الان او این کار را می کند؟ شفر فصل پیش که آمد از حسینی شناخت نداشت و براساس اینکه مربی قبلی به او بازی داده در ادامه به او بازی داد و حسینی هم خودش را ثابت کرد. حالا شفر تصمیم گرفته از رحمتی استفاده کند. وقتی گلری خوب کار می کند و تیم هم نتیجه می گیرد دلیلی برای تعویض او نیست.
حسینی معتقد است فصل پیش گلر ثابت بوده و این نیمکت نشینی باعث می شود از تیم ملی دور شود
اگر اشتباه نکنم او در لیگ قبل از دربی 3 اخطار شده و بعد در جام حدفی هم رحمتی در دروازه ایستاد و عملکرد خوبی داشت و تیم قهرمان شد. بنابراین باتوجه به تجربه ای که رحمتی داشت منطقی است او الان گلر اول باشد.»
این اتفاقات و اختلاف بین دو دروازه بان استقلال سال هاست در حال تکرار است. این اتفاقات بین طالب لو-رحمتی، طالب لو - محمدی، رحمتی و فروزان رخ داده است
ریشه یابی این قضیه  را باید در طبقه مدیریت استقلال جست و جو کرد که چرا یک موضوع چند سال تکرار می شود. شما ببینید دروازه بانی که این حواشی را به وجود آورد در این سالها مجبور به ترک استقلال شد و بالطبع تیم ملی را هم از دست داد. حسینی باید صبور تر باشد و با تمرین خوب خودش را به دروازه استقلال نزدیک کند. این رفتارها او را از دروازه استقلال دورتر و دورتر خواهد کرد.»  
فکر می کنید با این نوع رفتار شفر دوباره به حسینی بازی خواهد داد؟
این مربی تیم است که تصمیم می گیرد کدام بازیکن بازی کند و هیچ کسی حق دخالت ندارد. گاهی می بینم که یک مدیر می گوید به سرمربی گفتم که فلان بازیکن را بازی دهد. این بزرگترین توهین به سرمربی است و کسی غیر مربی حق تصمیم گیری در ارنج تیم ندارد.»
 
کد مطلب : ۱۴۳۲۷۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.